تاریخ انتشار: 1399/05/25 07:57
کد خبر: 57137

به طور حتم گل محمدی نمی خواهد یک قهرمانی دیگر را از دست بدهد

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان از مهاجمان سرعتی و گل زنی برخوردار است، گفت: دیاباته می تواند تأثیرگذارترین بازیکن در دربی ۹۹ باشد.
به طور حتم گل محمدی نمی خواهد یک قهرمانی دیگر را از دست بدهد

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار در مورد دیدار استقلال برابر پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: دربی همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته خصوصا این که در پایان این دیدار یک تیم باید با جام حذفی خداحافظی کند.

وی افزود: احتمال این که این بازی به ۱۲۰ دقیقه و یا حتی به زدن ضربات پنالتی بکشد زیاد است. بنابراین کادر فنی دو تیم باید آمادگی بازیکنان خود را به گونه ای حفظ کنند که بتوانند ۱۲۰ دقیقه دوندگی داشته باشند و در زدن ضربات پنالتی آرامش خود را حفظ کرده تا توپ هایشان به گل تبدیل شود.

چنگیز ادامه  داد: خط حمله استقلال به مراتب بهتر از پرسپولیس است. ارسلان مطهری، دیاباته و قائدی سه بازیکنی هستند که گل های زیادی برای استقلال زده اند. از هوش و ذکاوت بالایی برخوردارند و می توانند از یک لحظه غفلت مدافعان حریف استفاده کرده و پیروزی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: تأثیرگذارترین بازیکن در استقلال برای یک دیدار، شیخ دیاباته است. او گل های بسیار حساسی را برای استقلال زده و این روزها هم در زدن ضربات پنالتی تخصص ویژه ای پیدا کرده است. نقش او در این دیدار بسیار تعیین کننده است و اگر از آمادگی کامل برخوردار باشد به طور حتم می تواند دل هواداران استقلال را با زدن گل شاد کند.

چنگیز درمورد پرسپولیس گفت: بعد از رفتن کالدرون، یحیی هدایت قرمزپوشان را به عهده گرفت و توانست پرسپولیس به قهرمانی در لیگ نوزدهم برساند. حالا هواداران پرسپولیس از او انتظار دارند که جام حذفی را کسب کرده تا افتخارات پرسپولیس بیشتر از گذشته باشد. به طور حتم گل محمدی هم برنامه ویژه ای برای این دیدار دارد و نمی خواهد یک قهرمانی دیگر را از دست بدهد.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران اگرچه شور و هیجان را از ورزشگاه بیرون خواهد برد اما دو تیم آرامش خودرا حفظ خواهند کرد. اگرچه زمانی که تماشاگران هستند یکی از دو تیم گل بخورد آنها می توانند به گل زدن تیمشان کمک کنند اما حالا که آنها نیستند بازیکنان دو  تیم آرامش بیشتری دارند و بدون استرس می توانند بازی خوبی از خود ارائه کرده و کیفیت فنی این دیدار را بالا ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4momob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانی:برخی ها می خواهند با حرف های غیرمنطقی خودشان را نشان دهند