تاریخ انتشار: 1399/05/25 20:58
کد خبر: 57103

سوریه به جای ایران به مصاف عراق می‌رود

تیم ملی فوتبال سوریه به جای دیدار دوستانه مقابل ایران، مقابل تیم ملی عراق صف‌آرایی خواهد کرد.
سوریه به جای ایران به مصاف عراق می‌رود

به نقل از سایت عربی «الکوره»، نبیل معلول سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از اردوی شاگردانش در دمشق که همراه با بررسی‌های پزشکی برای همه اعضای تیم انجام می‌شود، ابراز رضایت کرد.

معلول در نشستی خبری گفت: ما به‌عنوان یک تیم تلاش می‌کنیم که با وجود تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی، تیم ملی سوریه را برای مسابقات آماده کنیم. با وجود تیم‌هایی چون استرالیا و کره جنوبی که تجربه موفقی در جام جهانی دارند، ما باید با بهترین آماده‌سازی وارد رقابت‌ها شویم.

وی همچنین با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی سوری‌ها مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: از ایران بابت دیدار مقابل این تیم در تهران عذرخواهی کردیم و بازی دوستانه با عراق جایگزین این دیدار شده است. فدراسیون فوتبال سوریه به دنبال دو دیدار تدارکاتی در ماه‌های اکتبر و نوامبر است. بازیکنان زیادی از جمله عمر السومه، احمد الصالح و عمر میدانی نتوانستند در اردوی دمشق حاضر شوند، اما من دائماً با آنها در ارتباط هستم. این بازیکنان آماده شرکت در دیدارهای تدارکاتی در روزهای فیفا هستند.

قرار بود در صورت عدم انجام هماهنگی‌های لازم برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه، بازی دوستانه برابر فلسطین جایگزین این مسابقه شود که با توجه به تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی، باید ببینیم این دیدار دوستانه برگزار خواهد شد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486lla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان واسطه دیدار دوباره اسکوچیچ و صنعت نفت

اگر مربی بادانش بیاوریم و او را کنترل کنیم، شاهکار کرده‌ایم