تاریخ انتشار: 1399/05/26 08:37
کد خبر: 57068

سرمربی لیگ برتری در فکر جدایی!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش در برابر شاهین شهرداری از جدایی از این تیم سخن گفت.
سرمربی لیگ برتری در فکر جدایی!

بهنام سراج شنبه شب پس از برتری تیمش در برابر شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پایان بازی از احتمال جدایش از این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: صحبت‌هایی که در خصوص شرایط کنونی تیم گفتم به امید بهتر شدن وضعیت تیم بوده است و شاید هم هفته بعد، آخرین حضور من باشد و مربی جدید در فصل آینده هدایت تیم را بر عهده داشته باشد.

سراج با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اظهار کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر و تفکرات بهتر و اسپانسر و منابع‌مان این تیم را حفظ کنیم و تمامی مسئولان شهر در کنار هم مشکلات این تیم را برطرف کنیم تا مردم فوتبال فهم آبادان بیش از این نگران تیم نفت نشوند.

وی با بیان اینکه تیم نفت تاکنون نتوانسته در لیگ برتر فوتبال ۴۱ امتیاز کسب کند، گفت: صنعت نفت بهترین نتیجه تاریخش را گرفته است و این افتخار برای همه ما است، تمام دل‌خوشی من دل‌خوش شدن مردم آبادان است و تمام حرف من همین است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه باید ۶ تیم به تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌زدیم، گفت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و ما با ارائه فوتبال برتر موقعیت‌های زیادی فراهم کردیم که متأسفانه قدر آنها را ندانستیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و با ۴۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdkov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهنام سراج از بیمارستان مرخص شد