تاریخ انتشار: 1399/05/26 09:56
کد خبر: 57063

آذری:خورشیدی برای دربی سوت می‌زد!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان به اتفاقات و اشتباهات اخیر داوری علیه تیم فولاد واکنش نشان داد.
 آذری:خورشیدی برای دربی سوت می‌زد!

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: حالا به این حقیقت پی برده‌ام که خیلی‌ها نمی‌خواهند من نتیجه بگیرم، سال گذشته در ذوب‌آهن با اعمال اهرم فشاذ باعث شدند ساختار مدیریتی و کادر به هم بریزد و منجر به اخراج مربی شدند، در دیدارهایی مانند بازی با شهرخودرو مشهد حق مسلم مارا تضییع کردند و اکنون هم این اتفاقات تکرار می‌شود. مثل اینکه از اسم من وحشت دارند و نمی‌خواهند مطرح بشود.

وی ادامه داد: بعد از بازی با استقلال که سید مهدی سید علی به حق با توجه به نظر کارشناسان تصمیمات را گرفت اما پس از آن متاسفانه شاهد موج اشتباهات داوری به ویژه در دیدار مقابل نساجی و دیدار دیشب مقابل پارس جنوبی بودیم و این اشتباهات متاسفانه افزایش پیدا کرده است. آقای خورشیدی دومین بار است که باعث نتیجه نگرفتن تیم ما در این فصل می‌شود، در بازی با پرسپولیس در اهواز روی دو صحنه اشتباه کرد که باعث باخت تیم ما شد

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان افزود: ایشان برای بازی دیشب تمرکز لازم نداشت، ظاهراً آقای خورشیدی به این فکر می‌کرد داور دربی باشد و تمرکز روی صحنه‌ها نداشت. در دو صحنه مسلم که نزدیکترین فاصله را با خطاها چه خودش و چه کمک داور داشتند و باید اعلام پنالتی می‌کرد متاسفانه خوب عمل نکردند. واقعا نمی‌دانم جواب این سرمایه سوزی و بازی کردن با احساسات مردم خوزستان را چه کسی می‌دهد. هرچه بیشتر  سکوت می‌کنیم، حق ما بیشتر تضییع می‌شود. من به فدراسیون توصیه می‌کنم از کمیته داوران را از حالت سرپرستی در بیاورد، اگر قرار است آقای صفیری در این کمیته بماند پس حکم قطعی بزنند. وقتی می‌بینند ممکن است فردا شاید حضور نداشته باشد پس تمرکز کافی روی دیدارها و قاعدتا تیم‌هایی که قابلیت حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت.

آذری افزود: نباید با اشتباهات محرز داوری سرمایه سوزی اتفاق بیفتد، گناه ما این بود، بعد بازی با استقلال هجمه وحشتناکی درست کردند و علی‌رغم اینکه در آن دیدار تصمیمات سید علی کاملا صحیح بود. بعد از هجمه‌ای که علیه داور در بعضی تیم‌ها راه افتاد داوران برای آن‌ها تمرکزشان را صد برابر کردند، در صورتی که این اتفاق برای فولاد کاملا برعکس شده است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان افزود: آقایان از دشمنی با آذری سودی نمی‌برید و من مثل همیشه پای حق خواهم ایستاد. شما ناخوداگاه به ساختار فوتبال خوزستان ضربه‌ای می‌زنید که مهد فوتبال ایران است. به باشگاه فولاد ضربه می‌زنید، باشگاهی سازنده که هم در ورزش پایه و هم در توسعه زیر ساخت در سطح کشور بی نظیر است، شما مسبب بی انگیزه کردن سرمایه‌گذاران فوتبال هستید. شهامتش را ندارید، رو در رو با من مبارزه کنید و به قول یکی از بزرگان فوتبال، به لجن کشیده اند و رها شده است.

وی در  انتها گفت: یک چیز را باید بدانید وقتی خدا ناظر و شاهد تلاش شرافتمندانه بندگانی است که با تمام وجود تلاش می‌کنند، تمام توطیه هارا خودش خنثی می‌کند. وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5qav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذری: به پاتوسی پول مُفت نمی‌دهیم/ تعهداتش را انجام نداده است