تاریخ انتشار: 1399/05/26 19:34
کد خبر: 57040

داوران پشت دروازه در دربی پایتخت برمی‌گردند؟

احتمال دارد کمیته داوران دربی پایتخت را با حضور داوران پشت دروازه برگزار کند.
داوران پشت دروازه در دربی پایتخت برمی‌گردند؟

با نزدیک شدن به دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس اضطراب طرفداران و اعضای دو تیم بیشتر می‌شود. در حالی که تکلیف قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شده حالا مسیر قهرمانی جام حذفی نیز برای سرخابی های پایتخت از دربی نیمه نهایی می‌گذرد و به همین خاطر این مسابقه نزددو تیم بسیار بااهمیت است.

در چنین شرایطی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم می‌خواهند این بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. اگرچه نبود تماشاگران برای اولین بار در تاریخ دربی ها می‌تواند حواشی مسابقه را کاهش بدهد اما فدراسیون فوتبال ممکن است طرحی که مدتی در فوتبال اجرا شد و از زمان شیوع کرونا لغو شد را در دربی اجرا کند.

کمیته داوران فدراسیون به این مساله که بازی دربی را با حضور داوران پشت دروازه برگزار کند، فکر می‌کند. داوران پشت دروازه در رقابت‌های لیگ نوزدهم حضور داشتند اما از زمان تعطیلات کرونایی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضورشان لغو شد. حالا اما احتمال دارد این داوران برای بازی استقلال و پرسپولیس بار دیگر به فوتبال ایران برگردد. هرچند که این مساله نیازمند بررسی بیشتر کمیته داوران و سایر مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6bro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی‌ها در ورزشگاه‌های جام‌جهانی