تاریخ انتشار: 1399/05/26 20:32
کد خبر: 57032

پایان رافت: علیپور بهترین بازیکن ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مهاجم گلزن این تیم در حال حاضر بهترین بازیکن ایران است.
پایان رافت: علیپور بهترین بازیکن ایران است

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی علی علیپور از پرسپولیس در پایان فصل است، گفت: بالاخره جدایی بازیکنان امری اجتناب ناپذیر است و فقط ای کاش جدایی علیپور مثل جدایی علیرضا بیرانوند از لحاظ مالی به باشگاه سود می‌رساند.

وی افزود: پرسپولیس از الان باید دنبال جانشین مناسبی برای علیپور باشد. علیپور در این سال‌ها واقعاً برای پرسپولیس زحمت کشیده و تلاش کرده است. علیپور در این سال‌ها فوق العاده خوب عمل کرده و من اعتقاد دارم علیپور بهترین بازیکن ایران است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق علیپور است که به خارج برود و پول زیادی بگیرد، مگر بقیه بازیکنان این کار را نکردند؟ حتی اگر قرار باشد علیپور در پرسپولیس بماند باید بیشتر از بقیه پول بگیرد چون در این سال ها کمترین دریافتی را از پرسپولیس داشته و به نوعی حقش را نگرفته است.

رافت در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من خیلی خوب شد که این بازی برگزار می‌شود زیرا دو تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارند و آماده هستند.

وی ادامه داد: تنها ایراد این بازی نبود تماشاگر است، حالا همه باید منتظر روز بازی باشند تا از پای تلویزیون‌های خود شهرآورد را تماشا کنند. بالاخره این هم یک تجربه جدید در مورد این دیدار است که بدون تماشاگر بازی برگزار می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به نگرانی هواداران این تیم از اشتباهات داوری علیه سرخپوشان در شهرآورد تهران تاکید کرد: نباید پرسپولیسی‌ها سر خودشان را با این حرف‌ها گرم کنند. نمی‌شود از الان نگران این بود که مهاجم استقلال در محوطه جریمه زمین نخورد! پرسپولیس آن‌قدر قدرت دارد که تحت هر شرایطی حریفانش را شکست بدهد. به نظرم پرسپولیسی ها به هیچ عنوان نباید با این حرف‌ها برای خودشان نگرانی درست کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eamyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور رکورد مهاجم ماندگار پرسپولیس را شکست