تاریخ انتشار: 1399/05/29 10:24
کد خبر: 56877

لیست خرید تابستانی مجیدی

در حال حاضر فرهاد مجیدی برای جذب چهار بازیکن به تیم استقلال از مسئولان باشگاه درخواست کرده است.
لیست خرید تابستانی مجیدی

با فرا رسیدن هفته پایانی لیگ برتر و نزدیک بودن ایام نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه پرطرفدار پایتخت به دنبال تلاش برای تمدید قرارداد با بازیکنان این فصل، همچنین سعی دارد تا چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیرد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تأیید کرد که کارها برای تقویت تیم در فصل آینده شروع‌شده است:« موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است.همه هم‌وغم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملاً رسمی ادامه پیدا می‌کند برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم‌جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.»

از این رو خبر می‌رسد که فرهاد مجیدی لیست بازیکنان تمدیدی و همچنین گزینه‌های اصلی‌اش برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار داده است. موضوع اول این است که گفته می‌شود از بین 8 بازیکنی که فصل آینده قراردادشان تمام می‌شود فرهاد مجیدی خواهان تمدید قرارداد 7 نفر شده است. گویا محسن کریمی اغلب مصدوم تنها بازیکنی است که فرهاد نظر مثبتی روی او ندارد؛ تبریزی هم اگر قراردادش تمدید شود دست‌کم تا نیم‌فصل در لیست استقلال حضور نخواهد داشت.

علی شجاعی

درباره بازیکنان ورودی و برخی از افراد موردنظر فرهاد مجیدی هم نام چند بازیکن مطرح‌شده است. علی شجاعی بازیکن چپ پا و 23 ساله نساجی در لیست اصلی فرهاد مجیدی است. شجاعی توانایی بازی در پست دفاع و هافبک و وینگر چپ را دارد. شجاعی با نساجی قرارداد دارد و برای جدا شدن نیاز به رضایت‌نامه دارد. فرهاد در سمت راست با داشتن ستاره‌هایی مثل وریا غفوری خیالش راحت است و به دنبال تقویت بال چپ است.  

سعید واسعی

سعید واسعی هافبک هجومی 25 ساله پیکان که مانند علی شجاعی در تیم فصل هم نام او به‌عنوان یکی از گزینه‌های استقلال مطرح بود اینبارهم در لیست فرهاد مجیدی است. هرچند واسعی هم با باشگاه پیکان قرارداد دارد و برای جدا شدن نیاز به گرفتن رضایت‌نامه خواهد داشت. شاید واسعی هم مثل شجاعی از همان دست بازیکنانی است که مدیرعامل باشگاه گفته برای جذب آن‌ها با باشگاهشان وارد مذاکره شده‌اند!

آرمان رمضانی

مهاجم 194 سانتی‌متری و سر زن سایپا که پیش‌ازاین هم نام او برای استقلال مطرح‌شده بود این بار هم خبر می‌رسد که نامش در لیست اصلی و اولیه آبی پوشان است. گویا فرهاد مجیدی به سبک بازی این مهاجم 28 ساله علاقه دارد. البته با توجه به فقدان یک مهاجم سرزن شش‌دانگ شاید کادر فنی استقلال روی این توانایی او حساب بازکرده‌اند.

عقیل کعبی

دفاع چپ 29 ساله و 184 سانتی‌متری صنعت نفت آبادان که با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد. مدافعی باقدرت سرزنی که در نیم‌فصل هم در لیست فرهاد مجیدی بود اما باشگاه آبادانی در آن مقطع یا جدایی او مخالفت کرد.

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به این پیشنهاد گفته بود:«اگر استقلال به‌راحتی می‌گوید که کعبی را می‌خواهد ما هم شیخ دیاباته و علی کریمی را می‌خواهیم. اسکوچیچ به ما گفته اگر استقلالی‌ها بازیکن خوب ما را می‌خواهند ما هم بازیکنان خوب آن‌ها را می‌خواهیم آیا این بازیکنان را به ما می‌دهند؟ موضع باشگاه و اسکوچیچ مشخص است و به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. ما به آن‌ها احتیاج داریم و در کورس رقابت هستیم. ما به فکر تعویض بازیکنی با این باشگاه نیستیم چون بازیکنان خوبی داریم ولی اگر بخواهیم کعبی را با بازیکنی مثل دیاباته و یا علی کریمی عوض کنیم آیا استقلالی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟ چرا باید بهترین بازیکنمان را به رقیب بدهیم؟» شاید این بار که صنعت نفت در کورس نیست و اسکوچیچ هم رفته خرید کعبی راحت‌تر باشد! هرچند گفته می‌شود کعبی برای فصل آینده بازیکن آزاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amxke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی و یک ماموریت ویژه در استقلال