تاریخ انتشار: 1399/05/29 14:03
کد خبر: 56864

گل محمدی: خسته به آسیا برویم مقصر فدراسیون فوتبال است/ دیاباته نشان داد انسان بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از وقتی تیم ما قهرمان شد، شاید بازیکنان مان انگیزه لازم را نداشتند.
گل محمدی: خسته به آسیا برویم مقصر فدراسیون فوتبال است/ دیاباته نشان داد انسان بزرگی است

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: وقتی چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی ما قطعی شد، بازی های پایانی سخت می شود و شاید بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند.

* باید با تقسیم انرژی بازیکنان را به شرایط بازی با استقلال برسانیم

وی افزود: باید مقداری تقسیم انرژی کنیم تا بازیکنان را به شرایط بازی با استقلال برسانیم و هم استراحت کافی داشته باشند. برنامه ریزی خیلی سخت است. فردا هم تا جایی که بتوانیم از تمام قدرت پرسپولیس استفاده می کنیم تا سایپا را ببریم.

* سایپا برای کسب امتیاز انگیزه زیادی دارد

گل‌محمدی ادامه داد: می‌دانیم سایپا با توجه به وضعیتی که در جدول دارد دنبال کسب امتیاز است و مقابل ما پرتلاش خواهد بود. بازیکنان سایپا برای کسب امتیاز از پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. 

*بازی تشریفاتی برای پرسپولیس معنا ندارد

وی خاطرنشان کرد: بازی دشواری برای هر دو تیم است و همیشه پرسپولیس برای در هر بازی حتی دیدارهای دوستانه برای بردن تلاش می‌کند. بازی تشریفاتی برای ما معنا ندارد و ان شاالله بتوانیم دیدار خوبی مقابل سایپا انجام دهیم و به اهدافی که در شرایط نگه داشتن بازیکنان برای دربی داریم، برسیم.

* تغییراتی در تعویض و شیوه مسابقه خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برای دیدار با سایپا تغییراتی را در بحث تعویض‌ها و شیوه مسابقه خواهیم داشت. امیدوارم در نهایت بازی خوبی مقابل تیم سایپا انجام بدهیم.

*بازیکنان پرسپولیس انسان هستند نه ربات

گل‌محمدی درباره اینکه آیا بیشتر تمرکز این تیم روی دیدار هفته آینده مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی است؛ توضیح داد: بازیکنان پرسپولیس انسان هستند و ربات نیستند. فشردگی رقابت‌ها زیاد است و لیگ هم فرسایشی شده است.این فصل 16 ماه ادامه داشت و این موضوع کار را برای بازیکنان و مربیان و همچنین برنامه‌ریزی رقابت‌ها سخت کرد.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم برای بازی با استقلال از لحاظ روحی روانی به شرایط خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا در بازی با سایپا اظهار داشت: جایگزین‌های خوبی برای نفرات داریم و در زمان بازی هم تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

* برخی دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند

گل‌محمدی درباره نفرات مختلفی که برای حضور در این تیم در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: روز گذشته با بازیکنان در باره بحث نقل و انتقالات صحبت کردم. وقتی به این زمان نزدیک  می‌شویم همیشه در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌‌هایی نسبت به آمد و شدها و رفت و آمد تیم‌ها انجام می‌دهند و این موضوع فقط متعلق به پرسپولیس نیست و برای همه تیم‌ها وجود دارد.

* اولویت تیم بستن ما حفظ همه بازیکنان است

وی اضافه کرد: برخی رسانه‌ها که البته تعدادشان خیلی کم است و شاید یکی دو رسانه باشند دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند و می‌خواهند آرامش درونی تیم را به هم بزنند. این آدم‌ها شناخته شده هستند. دیروز هم به بازیکنان گفتم  تمام بازیکنان اولویت تیم بستن ما برای فصل آینده است و این موضوع را به باشگاه هم گفته‌ام.

* اول با بازیکنان فعلی تمدید می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از تست بازیکنان دنبال نقل و انتقالات می‌رویم. طبیعی است در هر فصل برخی بازیکنان را باید جذب کرده و احتمالا دارد برخی بازیکنان هم جدا شوند. اما تمام این موارد به پس از عقد قرارداد با بازیکنان فعلی‌مان موکول می‌شود.

گل‌محمدی افزود: باید ببینیم در چه پست‌هایی بازیکن نیاز داریم و چه بازیکنانی با ما قراردادشان را تمدید می‌کنند. طبق آن وارد نقل و انتقالات می‌شویم. البته فرصتی هم نداریم. 

* برنامه بازی تیم های حاضر در آسیا فشرده است

وی توضیح داد: متاسفانه برنامه بازی‌ها به خصوص برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بسیار فشرده است. شنیده‌ام می‌خواهند فیفا دی هم برگزار کنند که این موضوع به 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ظلم بزرگی است.

* ناآماده به آسیا برویم به مشکل می خوریم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در چنین حالتی زمان استراحت،‌تمرین و نقل و انتقالات از باشگاها‌ گرفته می‌شود و بازیکنان باید خسته و کوفته راهی لیگ قهرمانان شوند. این رقابت‌ها آوردگاه بسیار بزرگی است و اگر نا آماده وارد آن شویم قطعا به مشکل می‌خوریم.

*خسته به آسیا برویم مقصر فدراسیون فوتبال است

گل‌محمدی افزود: از فدراسیون فوتبال می‌خواهم بحث فیفا دی را تعطیل کنند زیرا بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد باشگاه‌های ایرانی را خسته و ناتوان به رقابت‌های آسیایی بفرستیم. اگر چنین اتفاقی بیفتد مقصر اصلی فدراسیون است زیرا آنها برنامه‌ریزی AFC را قبول کردند.

* بدون تمرین و بازی تدارکاتی همه تیم های ایرانی در آسیا حذف می‌شوند

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی هم که خود فدراسیون‌ نشین‌ها برای فوتبال ایران انجام می‌دهند درست نیست.  این مسئله را باید صد در صد مدنظر داشته باشیم و از باشگاه می‌خواهم واکنش خوبی نشان دهد زیرا باید با تیم کامل و بدون خستگی به لیگ قهرمانان برویم. باید تمرین و بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم و اگر غیر این باشد همین جا به همه اعلام می‌کنم تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و در این موضوع شک نکنید.

* نقل و انتقالات از تمام تیم ها انرژی می گیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نقل وانتقالات از تمام تیم‌ها انرژی می‌گیرد و ما باید تمرینات را با بازیکنان جدید شروع  کنیم. باید بازی تدارکاتی و برنامه‌ریزی خوبی برای قهرمانان داشته باشیم. اگر یکی از این موارد رعایت نشود تمام تیم‌ها به مشکل می‌خورد.

*از دیاباته به خاطر حرف های زیبایی که زد تشکر می کنم

گل‌محمدی ضمن تشکر از شیخ دیاباته مهاجم  استقلال توضیح داد: وی صحبت‌های خوبی انجام داد و دلیل تشکر کردن من از دیاباته تبریک گفتن برای قهرمانی پرسپولیس نیست. از صحبت‌های وی لذت بردم زیرا حرف‌های زیبایی زد و نشان داد به جز اینکه بازیکن بزرگی است انسان بزرگی هم هست.

* خوشحالم بازیکنانی مثل دیاباته در لیگ ایران حضور دارند

وی افزود: خیلی خوشحالم بازیکنانی مثل دیاباته در لیگ ایران حضور دارند. شاید خیلی وقت بود چنین صحبت‌هایی در فوتبال کشورمان ندیده بودیم و وقتی یک بازیکن از خارج می‌آید و چنین صحبت‌هایی می‌کند برای خود من شگفت‌انگیز و قشنگ است. بار دیگر از دیاباته تشکر کرده و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p69gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: پرسپولیس در دیدار با السد یک برگ برنده دارد