تاریخ انتشار: 1399/05/29 20:37
کد خبر: 56842

ممنوعیت ورود مربیان خارجی به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد

سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است ممنوعیت ورود بازیکنان و مربیان خارجی در نهایت به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.
ممنوعیت ورود مربیان خارجی به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار سرنوشت ساز و پایانی تیمش در لیگ نوزدهم مقابل گل گهرسیرجان اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: خب رسیدیم به ایستگاه پایانی. این بازی تعیین کننده جایگاه انتهایی ما در فصل خواهد بود. سه بازی اخیر لیگ برای ما خیلی بهتر بوده و تازه بچه ها گرم شده اند. در هفته اخیر به صورت نرمال تمرین کردیم و برای بازی با گل گهر آماده شدیم و خیلی خوش بین به این موضوع هستم که این بازی را با گل پشت سر بگذاریم.

بوناچیچ در مورد شناختش از تیم گل گهر بیان کرد: چهار بازی این تیم را دیده ام. یک مقدار عجیب هستند. در پنج بازی اخیر 4 برده داشته اند ولی خب ما آماده هستیم در هر صورت. تیمشان نکات قوتی دارد. ضعف هایی هم دارند که می خواهیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.

از بوناچیچ در مورد ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی پرسیده شد و اینکه این تصمیم چه تاثیری در کیفیت لیگ ایران خواهد گذاشت. سرمربی کروات ذوب آهن در واکنش به این سوال گفت: من با توجه به اینکه به صورت طولانی مدت به فوتبال ایران نگاه می کنم، از این تصمیمات زیاد گرفته شده است. ولی باید همه به این موضوع واقف باشند که از زمان رایکوف تا حالا که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است، به اصطلاح ما مربیانی که از کرواسی هستیم و معروف به ویچی ها هستیم، بیشتر جام ها را ما آورده ایم و حتی از مربیان داخلی ایران هم بیشتر. همزمان هم پیشرفت خوبی برای فوتبال ایران رقم زده ایم. من خودم به تنهایی 6 ملی پوش به فوتبال ملی ایران تحویل داده ام.

او سپس با اشاره به قرارداد ویلموتس ادامه داد: تصمیم لیگ ایران یا فدراسیون فوتبال که ویلموتس را اورده اند و حالا هم 10 میلیون هزینه به بار آورده، نمی تواند ارتباطی به ما داشته باشد. الان دنیا باز شده و تبادل اطلاعاتی هر روز بیشتر می شود و نه محدود. این نمی تواند تصمیم مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد. من شخصا به قانون احترام می گذارم.

لوکا در مورد شرایط تیمش پیش از آخرین دیدار لیگ نیز افزود: محروم و مصدومی نداریم. امیدوارم هستم که بازی بسیار خوبی را روز آینده شاهد باشیم و تیم بهتر فردا برنده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8brw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بوناچیچ: در ۳ بازی از داوری کاملاً متضرر شدیم