تاریخ انتشار: 1399/05/30 10:25
کد خبر: 56793

10 غایب؛ پایان فصل و خوشبختی نساجی

نساجی خرسند است که امشب با انجام بازی در برابر شهر خودرو فصل جاری لیگ برتر را به پایان می برد چرا که اگر مسابقات چند هفته دیگر ادامه پیدا می کرد این تیم برای حضور در زمین با مشکل کمبود بازیکن مواجه می شد.
 10 غایب؛ پایان فصل و خوشبختی نساجی

از بازیکنانی که در دور برگشت در ترکیب این تیم به میدان می رفتند 7 بازیکن مصدوم شده اند که این 7 بازیکن امشب در بازی با شهر خودرو غایب خواهند بود. این 7 بازیکن عبارتند از : 1-محمد عباس زاده 2-احسان قهاری 3-علی شجاعی 4-رضا دهقانی 5-حامد بحیرایی6-مجتبی ممشلی 7-نوید عاشوری. جالب اینکه در این کش و قوس دوبازیکن هم بانساجی خداحافظی کردند؛ مهرداد کفشگری و سعید کریمی. علاوه بر این 9 بازیکن حامد شیری که در قلب خط دفاعی نساجی به میدان می رفت و کاپیتان این تیم بشمار می رود به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم در بازی امشب با شهر خودرو نخواهد بود.

جالب اینکه نساجی با وجود این مصدومیت ها که برخی از هفته ها قبل بوده؛ نمونه اش بازیکنانی چون محمد عباس زاده – حامد بحیرایی – احسان قهاری – علی شجاعی و ... که هفته هاست در ترکیب تیم حضور ندارند در دوران پسا کرونا خوب نتیجه گرفته و در 9 هفته اخیر با محمود فکری شکستی نداشته، در حالی که بازی با چند تیم مدعی را پشت سر گذاشته است. بدون شک یکی از دلایل امر عدم توجه محمود فکری به این موضوع بوده. او می توانسته با برجسته کردن مصدومیت بازیکنانش فرار رو به جلو داشته باشد و امتیازات از دست رفته را به نوعی توجیه کند اما به جای اینکه کار تلاش کرد به نیروهایی که در اختیار دارد بهاء دهد و نتیجه اش کسب نتایج خوب با بازیکنانی که در اختیار داشته بوده است. این می تواند یک الگوی خوب برای همه تیم ها باشد. به خصوص تیم هایی که غیبت مهره های کلیدی خود را برجسته می کنند. قطع به یقین بازیکنانی که روی نیمکت تیم می نشینند جز بازیکنان تیم محسوب می آیند و قرار نیست همیشه روی نیمکت بنشینند و هیچ وقت بازی نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkoap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار استقلال-نساجی چه کسی گزارش می کند؟