تاریخ انتشار: 1399/06/03 19:14
کد خبر: 56535

الهامی: تیمی که تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی آمده‌ ضعیف نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت، حریف فردای این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تیم ضعیفی نیست و توانایی زیادی دارد.
 الهامی: تیمی که تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی آمده‌ ضعیف نیست

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بنده هم ایام محرم را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی فردا باید بگویم همان‌طور که می‌دانید بازی در این مرحله بسیار سخت است. قطعاً تیمی که تا این مرحله آمده‌ ضعیف نیست. هر چهار تیمی در مرحله نیمه نهایی حضور دارند از تیم‌های خوب کشور هستند، مخصوصاً تیم نفت مسجدسلیمان که به واقع و به معنای واقعی تیم است. من به مجموعه تیم نفت مسجد سلیمان و تارتار تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته است.

وی در ادامه افزود: ما هم شرایط خوبی داریم و بعد از کش‌و‌قو‌س‌های فراوان برای اینکه سهمیه آسیایی‌ خودمان را صد درصد کنیم، از هر لحاظ آماده‌ایم. بازی در جام حذفی یا همه چیز است، یا هیچ! که ما فردا به دنبال همه چیز بازی هستیم. با احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائلم، ولی ما تراکتور هستیم و چاره‌ای نداریم به جز اینکه فردا برنده بازی باشیم. فکر می‌کنم شرایط‌مان خوب است و اگر اتفاق خاصی نیفتاد می‌توانیم با دعای هواداران‌مان سربلند از زمین خارج شویم و بعد از مدت‌ها به فینال جام حذفی برسیم. هر چند کار سختی است.

سرمربی تیم تراکتور درباره اینکه استراتژی او برای جلوگیری از غافلگیری احتمالی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان چیست،‌ گفت:  همان‌طور که گفتم در جام حذفی جای ریسک و جبران اشتباه وجود ندارد و همه چیز در 90 دقیقه یا پنالتی مشخص می‌شود. به همین خاطر ما تمام تمهیدات را در نظر گرفتیم. ان‌شاءالله بچه‌ها در این بازی هم خودشان باشند. مطمئنم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

الهامی ادامه داد: امیدوارم برنده بازی ما باشیم، چون به نظرم لیاقت هواداران تراکتور این است که بعد از مدت‌ها یک فینال را ببینند، هر چند نا ملایماتی‌های زیادی با آنها در این مدت شده است. خواهش من از سازمان لیگ و کمیته داوران هم این است که شرایط به گونه‌ای باشد که ما متضرر نشویم. اصلاً قصد من این نیست که جو را خراب کنم و آرزو دارم هر تیمی مستحق بود، پیروز شود و حق به حقدار برسد.

وی در پایان گفت: رضا شکاری 10 روزی است که مصدوم شده است و فردا او را در اختیار نداریم، اما خدا را شکر محروم نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwoqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تراکتور برای بازی با استقلال مشخص شد