تاریخ انتشار: 1399/06/03 20:45
کد خبر: 56521

سکوتی که بالاخره خواهد شکست / قلب فرهاد مجیدی انبار باروت است!

دیدار استقلال برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های حذفی برای فرهاد مجیدی در این روزها دیداری حیثیتی شده است ، او برای بردن پرسپولیس از همیشه مصمم تر است
سکوتی که بالاخره خواهد شکست / قلب فرهاد مجیدی انبار باروت است!

همین دو ماه پیش بود که خبرهای زیادی در شبکه های اجتماعی منتشر می شد که سعادتمند مدیر عامل استقلال به دنبال بازگرداندن امیر قلعه نویی به نیمکت استقلال بعد از پایان فصل است ، خبری که بعد از شکست آبی ها برابر فولاد در اهواز و تساوی آن ها در تهران برابر سایپا مجیدی را مجبور به واکنش کرد، او در مصاحبه با سایت باشگاه در حالی که رقابت سختی با سپاهان قلعه نویی در لیگ برتر داشت و در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی رقیب این تیم بود ، به صراحت قول نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در حذفی را داد و به سکوت رفت ، سکوتی که همچنان  ادامه دارد.

مجیدی دو دیدار مستقیم برابر سپاهان امیر قلعه نویی را در حالی که در بازی اول ده نفره شده بود و در بازی حذفی سه بازیکن موثرش را نداشت، پیروز شد و رو به دوربین عکاسان  همه را دعوت به سکوت کرد. هیسی که شاید نوک پیکانش به طرف مدیرعامل مستقر در وی آی پی بود تا به او بگوید آلترنایتو خودش بر روی نیمکت را دو بار شکست داده است.

قلعه نویی که چند روز قبل از این دو بازی مشکلات عصبی را تجربه کرده بود ، بازی را به مجیدی و استقلال باخت و دیگر حرفی از قلعه نویی در ارکان مدیرتی باشگاه زده نشد. فقط کافی است برگردیم به گذشته و مرور کنیم استوری عبدیان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه بعد از تساوی استقلال برابر نساجی و قبل از دیدار استقلال با سپاهان که  با تگ کردن سعادتمند مدیر عامل باشگاه در استوری خود نوشته بود:"بهترین تصمیم در بهترین زمان قویترین لشگر دنیاست که زمان حضورش فرارسیده است"

 

 

هواداران و کادر مربیگری  استقلال می دانند، مجیدی در چه شرایط سختی در دو بازی برابر سپاهان پیروز شد و استقلال را درنهایت نایب قهرمان لیگ کرد و به مرحله نیمه نهایی حذفی رساند اما دوباره استقلال به یک بازی مهم رسیده است که نه تنها برای مجیدی مهم است بلکه برای هوادارها هم حیثیتی است ،  حضور مدیرعامل باشگاه در ایتالیا با زمان سنجی نامناسب و مذاکره با استراماچونی در حالی که دو روز به بازی داربی مانده است چه سودی می تواند برای استقلال در این روزها داشته باشد؟ معاون وزارت ورزش از عدم هماهنگی در این موضوع گفته است . خبرهای حاشیه ای از اشتیاق مدیرعامل از بازگرداندن استراماچونی به استقلال خبر می دهد که می تواند انگیزه هر مربی‌ای را نابود کند، باشگاه صریحا از مذاکره برای اخذ تخفیف بدهی باشگاه از وکلای استراماچونی در این روزهای مهم هواداران می گوید، و فرهاد تک و تنها  بدون هیچ حرف و سخنی و ابراز گلایه ای در حال ساختن استقلال خودش است تا فشنگش در برابر رقیب دیرینه از باروت خالی نباشد.

 

این تیم هنوز دو تورنمنت مهم در پیش دارد. ارکان یک تیم را فقط بازیکنان تشکیل نمی دهند. برد و باخت، کسب افتخار و از دست دادن آن ، لذت پیروزی و تلخی شکست برای همه است از مدیر گرفته تا تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان و هوادارها .

 

کاش زمان خوبی برای اخذ تخفیف از استراماچونی و شفر انتخاب می شد، هر چند مجیدی کار خودش را برای دلجویی از هوادارها می کند. همانند روزی که بعد از خداحافظی از فوتبال دوباره به مستطیل سبز برگشت و گفت "اگر بازگشت من فقط یک استقلالی را خوشحال می کند، من برمی‌گردم ".

محمدرضا تقی خانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkoeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی مورد حمایت هیئت مدیره باشگاه استقلال