تاریخ انتشار: 1399/06/04 11:01
کد خبر: 56488

فتح‌الله‌زاده: همه پرسپولیسی‌ها از دیاباته می‌ترسند!

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من فکر می‌کنم استقلال در این بازی، پرسپولیس را شکست می‌دهد و راهی فینال جام حذفی خواهد شد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به دربی فرداشب و بازی حساس مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم، اما حدس زدن تیم برنده کار سختی نیست. من فکر می‌کنم استقلال بازی را می‌برد و راهی فینال جام حذفی شود.

از او پرسیدیم با این جملات، قصد کری‌خوانی برای تیم رقیب را دارید که این طور پاسخ داد: پرسپولیس نیاز به کری ندارد. آن‌ها بهتر از هواداران سایر باشگاه‌ها می‌دانند که استقلال شرایط بهتری نسبت به تیم خودشان دارد و از این رو، هراس تقابل با استقلال را دارند. حتی می‌توانم این واقعیت را بگویم که همه پرسپولیسی‌ها همین حالا از شیخ دیاباته و شرایط فنی و روحی خوبی که دارد، می‌ترسند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال افزود: من با پوکر پرسپولیس مشکلی ندارم، اما آن‌ها فقط وقتی می‌توانند عدد چهار را نشان بدهند که چهار بار پیاپی در دربی، استقلال را شکست داده باشند. کاری که ما چند سال قبل به سادگی انجام دادیم. کاری که استقلال در آن دوران با پرسپولیس کرد، تکرارنشدنی است. به هر حال، شرایط روحی استقلال به خاطر اتفاقات اخیر بهتر از پرسپولیس است و بیشتر از حریف انگیزه قهرمانی داریم. امیدوارم در کنار یک دربی زیبا، شاهد برد تیم استقلال باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p695o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی نتیجه دربی توسط پیشکسوت پرسپولیس