تاریخ انتشار: 1399/06/04 11:17
شیخ ،ارسلان و قایدی
کد خبر: 56485

مثلث قدرتمند استقلال به دنبال هت تریک برابر پرسپولیس

چهارشنبه شب سه مهاجم آبی ها فرصت دارند تا با گلزنی خود به پرسپولیس همانند وریا غفوری در این فصل هت تریک کنند
مثلث قدرتمند استقلال به دنبال هت تریک برابر پرسپولیس

استقلال در این فصل فوتبالی 55گل در لیگ برتر ، 10گل در پلی آف و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هشت گل در سه بازی حذفی به رقبای خود زده است . آن ها با میانگین بیش از دو گل در بازی های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و 1.83در صد در لیگ برتر فوتبال ایران نشان داده اند خط حمله خوفناکی دارند و می توانند دروازه هر تیمی را چه در ایران و چه در آسیا باز کنند.

نکته جالب در عملکرد این تیم در فصل 99_98فوتبالی که آن ها را متمایز نشان می دهد این است  که آن ها در این سه تورنمنت با 21تیم مختلف به صورت رسمی بازی کرده اند و موفق شده اند دروازه هر 21تیم را بازکنند.

چهارشنبه شب آبی ها برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت و خط حمله این تیم با مثلث شیخ دیاباته ، ارسلان مطهری و مهدی قایدی با آمار گلزنی 41گل در سه تورنمنت و در 37بازی نشان داده است که قادر خواهد بود دروازه هر تیمی را در ایران و آسیا در هربازی حداقل یکبار بازکندو این خبر خوبی برای یحیی و تیمش نیست.

چهارشنبه شب برای این مثلث شب مهمی خواهد بود آن ها این آمار را بدون گلزنی در سه دیدار جام حذفی رقم زده اند و می خواهند با گلزنی در برابر پرسپولیس همانند وریا موفق به ثبت رکورد گلزنی در سه تورنمنت شوند و تیمشان را به سلامت از مرحله نیمه نهایی به فینال حذفی برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moq8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای استقلال در آستانه دربی