تاریخ انتشار: 1399/06/04 13:12
کد خبر: 56480

استیلی: پرسپولیس باید با انگیزه در دربی حاضر شود/ تیم گل‌محمدی شایسته کسب دومین جام است

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم باید با انگیزه و میل به فتح جام حذفی در دربی مقابل استقلال حاضر شود.
استیلی: پرسپولیس باید با انگیزه در دربی حاضر شود/ تیم گل‌محمدی شایسته کسب دومین جام است

حمید استیلی که در سال 78 با پیراهن پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دهه هفتاد و سال‌های اقتدار پرسپولیس خاطره‌های ماندگاری برای هواداران ثبت کرد خصوصا در سال‌های 77 و 78 که توانستیم بعد از قهرمانی لیگ در فینال جام حذفی با فتح دربی قهرمان شویم و با هدایت علی پروین یکی از بهترین سال‌های تاریخ پرسپولیس را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: هوادار پرسپولیس همیشه از تیم انتظار افتخارآفرینی و سربلندی را دارد و این انتظار در سال‌های اخیر بیشتر شده چون پرسپولیس برتری و شایستگی خودش را به خوبی نشان داده است. در این فصل هم تیم یحیی با قدرت قهرمان شد و شایستگی خودش را با اختلاف امتیاز در صدر جدول به خوبی نشان داد. مسئله مهم این است که بازیکنان تیم پس از قهرمانی در لیگ انگیزه‌های خودشان را حفظ کنند و بدانند با کسب دومین جام می‌توانند هدیه ارزشمندی به هواداران بدهند.

استیلی با اشاره به دربی فردا که در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تیم گل‌محمدی در این فصل بهترین تیم ایران بود و حالا شایسته کسب دومین جام است. بچه‌ها باید انگیزه خودشان را به خوبی حفظ کنند و با تمام تلاش در این مسابقه به میدان بروند تا با فتح دربی و رسیدن به فینال جام حذفی یک فصل درخشان دیگر را در تاریخ پرسپولیس به ثبت برسانند. از نظر من پرسپولیس شایستگی فنی لازم برای پیروزی در این بازی را دارد، فقط لازم است از نظر روحی آمادگی و انگیزه مناسب برای پیروزی در این بازی را داشته باشد و با تمام وجود برای فتح دومین جام بجنگد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eagkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس شخصیت برنده دارد/ نقش کریم باقری بسیار مهم بوده
استیلی: یحیی راه برانکو را ادامه داد

بازگشت پرسپولیسی معروف به فوتبال (عکس)
سرمربیگری یک دونده استقامت