تاریخ انتشار: 1399/06/06 23:06
کد خبر: 56320

فتح‌الله‌زاده: فرهاد تیم را قهرمان کند و بعد برود

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است پس از مدت‌ها دل هواداران استقلال شاده شده و برای تداوم این شادی باید فرهاد مجیدی یا سعادتمند از خودشان بگذرند.
فتح‌الله‌زاده: فرهاد تیم را قهرمان کند و بعد برود

علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در رابطه با پیروزی شب گذشته آبی پوشان پایتخت برابر رقیب دیرینه پرسپولیس اینطور با کری خواندن حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: استقلال در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد و حتی می توانستیم در جریان 90 دقیقه برنده بازی باشیم.

او سپس با اشاره به کری خوانی های مرسوم هواداران دو تیم گفت: اتفاق خوب اینکه با سند و مدرک پرسپولیس را 6 تایی کردیم. ما برای کری خواندن و ثابت کردن اعداد و ارقام از اجداد خودمان کمک نمی گیریم. 6 تا و 4 تای استقلال با سند و مدرک موجود است. اعداد و ارقام استقلال آپدیت و به روز هستند. این برد را به هواداران استقلال و تمام اعضای خانواده بزرگ استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم با کسب قهرمانی این پیروزی در دربی بیشتر بچسبد.

فتح الله زاده در رابطه با استعفای فرهاد مجیدی که از رفتارهای مدیرعامل استقلال شکایت دارد، بیان کرد: استعفای فرهاد اتفاق خوبی نبود. فرهاد برای استقلال زحمت کشیده است ولی استقلال در آستانه به دست آوردن یک جام است و نباید با این اتفاقات کام هوادران را تلخ کرد.

او سپس با اشاره به بازگشتش به استقلال و استعفا از پست مدیرعاملی باشگاه اضافه کرد: وقتی من مدیرعامل استقلال شدم، متوجه شدم که آقایان می خواهند مدیرعامل دیگری بیاروند و چون هنوز شروع به کار نکرده بودم، بلافاصله قطع همکاری کردم و به خاطر هواداران به کار خود ادامه ندادم؛ فرهاد اما با تمام ناملایمتی ها ساخته و بی معرفتی است این شرایط را برای او ایجاد کنیم.

فتح الله زاده ادامه داد: سعادتمند باید با فرهاد صحبت کند و اجازه رسمی این استعفا را ندهد. هوادار استقلال بعد از چند سال به آرامش رسیده و آنها خوشحال هستند. نباید با ادامه دادن این کارها کام هوادار را تلخ کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال برای خروج از بحران پیش آمده در اردوی آبی‌ها اینطور توضیح داد: به نظر من اگر فرهاد یا سعادتمند به هر دلیلی نمی خواهند با هم کار کنند، باید با هم روراست باشند و یک نفر به نفع دیگری کنار برود. البته معلوم نیست که فرهاد حتما با مدیرعامل دیگری موفق شود یا سعادتمند با مربی دیگری غیر از فرهاد؛ ولی اگر هدف موفقیت استقلال و خوشحالی هوادران است، باید از خودمان بگذریم. فرهاد از نوجوانی فرهاد در کنار من بوده و با اخلاق و روحیات او آشنا هستم و به نظرم اگر او قصد ادامه دادن ندارد، در جام حذفی استقلال را قهرمان کند و بعد برود.

او سپس با اشاره به مدیرعامل استقلال و سفرش به ایتالیا گفت: نمی خواهم از سعادتمند انتقاد کنم ولی او باید با فرهاد هماهنگ می شد و او را در جریان سفر به ایتالیا قرار می‌داد. به نظرم با شرایطی که تیم دارد و در آستانه دربی، زمانی خوبی برای این سفر نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdoyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



”حجم بالای تعداد تبلیغات دور زمین و کلافگی هواداران”
نیمه نهایی جام حذفی، دربی یا تیزر تبلیغاتی