تاریخ انتشار: 1399/06/09 09:26
کد خبر: 56182

رحمتی: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تراکتور هم بازیکنان ملی‌پوشی دارد که می‌توانند تاثیرگذار باشند، اما به نظرم استقلال می‌تواند با شکست تراکتور قهرمان جام حذفی شود.
رحمتی: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص دربی ۹۲ اظهار داشت: نیمه اول استقلال خیلی خوب کار کرد، چیزی که بیشتر از همه نگرانم می‌کرد عدم استفاده استقلال از موقعیت‌هایش در نیمه اول بود. شاید اگر استقلال بعد از گل روی موقعیت‌هایی که به دست آورد گل دوم را می‌زد راحت‌تر بازی را می‌برد.

وی ادامه داد: به نظرم استقلال شایستگی این را داشت به گل‌های بیشتری در نیمه اول دست یابد، اما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و نیمه دوم پرسپولیس بهتر آغاز کرد و به دو گل هم رسید، اما خوشبختانه گل دانشگر به موقع زده شد تا استقلال بازنده این دیدار نباشد.

هافبک سابق استقلال تصریح کرد: بعد از مصدومیت اسماعیلی، استقلال در میانه میدان دچار افت شد، متاسفانه استقلال در این فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و دست فرهاد مجیدی روی نیمکت هم خالی بود، اما بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی داشتند

رحمتی عنوان کرد: اگر هواداران در این بازی حضور داشتند شاید انگیزه بازیکنان استقلال بیشتر می‌شد واقعا فاکتور انگیزه در استقلال نسبت به پرسپولیس بیشتر وجود داشت؛ چه بسا اینکه با حضور هواداران استقلال موفق می‌شد نیمه اول گل‌های بیشتری بزند.

وی در پایان در خصوص فینال جام حذفی مقابل تراکتور بیان کرد: هر دو تیم تیم‌های خوبی هستند تراکتور هم بازیکنان ملی‌پوشی دارد که می‌توانند تاثیرگذار باشند، اما به نظرم استقلال می‌تواند با شکست تراکتور قهرمان جام حذفی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx5ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام زوج ویرانگر خوشبخت می شوند؟