تاریخ انتشار: 1399/06/10 06:53
کد خبر: 56119

مجیدی رکورد خودش را زد!

استقلال آخرین بار در برابر فولاد طعم تلخ شکست را چشید و حالا ۷۱ روز از آن دیدار گذشته است.
مجیدی رکورد خودش را زد!

تیم فوتبال استقلال تهران باید در چارچوب فینال جام حذفی روز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم تراکتور برود و برای هشتمین جام قهرمانی تلاش کند.

استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» در ۱۱ دیدار اخیر خود شکست نخورده است. این برای اولین مرتبه است که فرهاد در ۲ مقطع حضورش در استقلال به این رکورد دست پیدا می‌کند. او یک بار بعد از ۱۰ دیدار بدون شکست برابر الاهلی عربستان طعم تلخ باخت را چشید اما این بار با شکست پرسپولیس به عدد ۱۱ رسید. مجیدی در ۲۶ بازی که سرمربی آبی پوشان تهرانی بوده تنها سه شکست داشته و ۱۳ برد را به دست آورده است.

آخرین باخت استقلال با «فرهاد مجیدی» در تاریخ چهارم تیرماه بود. تیم او با نتیجه ۲ بر یک در اهواز به فولاد خوزستان باخت. این نتیجه در چارچوب تنها دیدار عقب افتاده هفته هفدهم به دست آمد. آن بازی اولین مسابقه بعد از بازگشایی مجدد مسابقات بعد از شیوع ویروس کرونا بود و پس از آن در ۱۱ بازی لیگ و جام حذفی ۶ برد و پنج تساوی به دست آمد.

حالا پس از ۷۱ روز استقلال باید در مشهد به دیدار تراکتور برود. ۲ تیم در لیگ یک بار با ۲ سرمربی فعلی خود به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی بود. باید دید این بار چه اتفاقی رخ می‌دهد. آیا فرهاد به اولین جام خود می‌رسد؟ و با پیروزی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا می رود یا این تراکتور است که ضمن شکستن طلسم استقلال به دومین جام قهرمانی‌اش در جام حذفی دست پیدا می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl5mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفت استقلال هشت می‌شود؟