تاریخ انتشار: 1399/06/10 23:20
کد خبر: 56057

از قبل پرسپولیسی بودم و به این تیم علاقه داشتم

مهاجم استقلال خواهان جدایی شد
از قبل پرسپولیسی بودم و به این تیم علاقه داشتم

پس از انتخاب دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس، خبرنگار ما برای دقایقی با غلامعلی محمد علیپور عضو جدید هیات مدیره سرخ‌پوشان همکلام شد؛ وی در آغاز صحبت‌های خود گفت: نمی‌خواهم مصاحبه کنم چون باید وارد کار بشویم و سپس درباره شرایط صحبت کنم؛ درباره پذیرش این سمت باید بگویم صحبتی با من شد و من هم قبول کردم که امیدوارم بتوانم اثرگذار باشم. من از قبل پرسپولیسی بودم، این تیم مورد علاقه من است و پیشکسوتان این باشگاه را هم بسیار دوست دارم.

او درباره سابقه ورزشی خود گفت: معاون سازمان تربیت بدنی بودم و پیش از آن هم از سال ۷۸ به مدت حدود ۷ سال رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بودم؛ رشته مورد علاقه من دو بوده است اما فوتبال را هم بازی می‌کردم و هم این‌که اگر سابقه من را ببینید من هیچ‌وقت تک رشته‌ای نبودم و به راه اندازی بسیاری از رشته‌ها کمک کرده‌ام. انشالله که بتوانم در اینجا هم بتوانم کمک کنم و منشأ خیر باشم.

علیپور در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تداخل کار در هیات مدیره پرسپولیس و ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: اینجا هیات مدیره است و در ورزش‌های همگانی هم ریاست آن را برعهده دارم؛ فدراسیون ورزش‌های همگانی، فدراسیون بزرگی است اما انشالله فرصت کافی خواهد بود تا به وقت لازم برای هر دو مجموعه را اختصاص بدهم. انشالله وارد باشگاه که شدم و شرایط را دیدم مصاحبه مفصلی را درباره آینده خواهم داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqdw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور آخرین شانس آقای گلی را از دست داد؟