تاریخ انتشار: 1399/06/11 14:04
کد خبر: 56034

برخی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده‌اند/ به بشار رسن گفتم چشم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام خبر توافق اولیه با بشار رسن گفت: ترابی برای ماندن در پرسپولیس امروز خبر می‌دهد.
برخی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده‌اند/ به بشار رسن گفتم چشم!

مهدی رسول‌پناه با حضور در جمع هواداران معترض به وضعیت باشگاه پرسپولیس که در مقابل ساختمان مدیریتی سرخپوشان تجمع کرده بودند، گفت: حق تمام هواداران است که انتقاد کرده و اعتراض کنند. قطعاً صحبت‌هایم باعث حل مشکلات خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ابهامات موجود در نقل و انتقالات این باشگاه تأکید کرد: سرپرست و سرمربی تیم لیستی را به ما دادند و اعلام کردند که پس از دربی پایتخت که ششم شهریور ماه برگزار شد، وارد مذاکره با این بازیکنان شویم تا تمرکز اعضای فعلی پرسپولیس برای دیدار با استقلال رقم نخورد.

رسول‌پناه افزود: با بازیکنان مد نظر صحبت کردیم که با سه نفر از آنها به توافق رسیدیم و سایر آنها نیز در حال مذاکره با باشگاه هستند.

وی درباره آخرین وضعیت بشار رسن با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد یادآور شد: او ۱۳۸هزار دلار از فصل قبل طلب دارد که من گفتم تا شنبه پرداخت خواهم کرد، بشار هم قبول کرد و توافق اولیه نیز برای تمدید قرارداد انجام شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هرگز به او نگفتم که «تخفیف بده» بلکه از من خواست که ۱۰ درصد روی مبلغ فعلی قراردادش بیاورم، من هم گفتم «چشم». قرار بود امروز برای امضای توافق اولیه در باشگاه حاضر شود که با توجه به وضعیت موجود، به فردا موکول شد.

رسول‌پناه درباره رفتار مهدی ترابی که منجر به فسخ قرارداد این باشگاه شد، اظهار داشت: ترابی موضوعی را مطرح کرد که اگر شما هم در جریان قرار بگیرید، به او حق می‌دهید؛ از من خواسته تا امروز نگویم و قرار است همین امروز درباره ماندن در پرسپولیس نظر بدهد. اگر ترابی جواب نداد، موضوع او را همین فردا اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ریخت‌وپاش‌های مالی مدیرعامل قبلی باشگاه گفت: من درباره عملکرد آنها نظری نمی‌دهم بلکه پرونده مدیریتی آنها در اختیار نهادهای نظارتی است و باید در آنجا پاسخگو باشیم. زمانی به باشگاه آمدم که آقایان با کارگزاری قرارداد بسته بودند و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی وجود داشت؛ ریسک کردم و کار را پیش بردم تا مشکلات را حل کنم.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: من توانستم کف قراردادی با کارگزار را به ۱۱۰ میلیارد تومان برسانم. سال قبل ۵۰ میلیارد بود اما امسال به این عدد رساندیم. 

وی درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ نیز افزود: در وضعیت فعلی ۳۰ درصد از طلب ۵۰ میلیاردی را پرداخت کردیم. این مورد خیلی بزرگی است.

رسول پناه در مورد عدم تمدید با بازیکنان فعلی گفت: حقیقتی را باید بگویم. برخی بازیکنان پرسپولیس رقم های نجومی برای تمدید گفته اند. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس  در مورد ماندن یا رفتن شجاع خلیل زاده یادآور شد:دیروز با بازیکنان جلسه داشتم. آنها گفتند طوری قرارداد نبندید که یک نفر ۱۳ میلیارد و یک نفر ۲ میلیارد بگیرد. این تفاوت ها خطرناک است. 

وی در مورد وحید امیری نیز گفت: او از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد اما برای رفتن دچار تردید است. امیری بندی در قراردادش دارد که نمی توانیم جلوی او را برای رفتن بگیریم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خبر استعفای یحیی گل محمدی را تکذیب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx5pk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ سعید آقایی به پرسپولیس پیوست