تاریخ انتشار: 1399/06/11 23:15
کد خبر: 55994

مددی: نقل و انتقالات استقلال از شنبه شروع می شود

معاون ورزشی استقلال اعلام کرد که نقل و انتقالات استقلال از روز شنبه به صورت جدی استارت زده می شود.
مددی: نقل و انتقالات استقلال از شنبه شروع می شود

این روزها و در شرایطی که تیم های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات فعال بوده و به دنبال تقویت خود هستند، استقلال یکی از تیم هایی است که هنوز هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است که این مسئله موجب نگرانی هواداران این تیم شده است. 

احم مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو ایران اعلام کرد که نقل و انتقالات آبی پوشان از روز شنبه شروع می شود. مددی در این گفتگو درمورد اینکه او یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات استقلال است، توضیح داد: قاعدتا معاون ورزشی هر باشگاهی عضوی از کمیته نقل و انتقالات است و من هم بر اساس حکمی که دارم به عنوان یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات فعالیت میکنم.

مددی درخصوص زمان شروع نقل و انتقالات استقلال گفت: ما درگیر بازیها بودم تا به فینال حذفی رسیدیم. دیدارهای ما فشرده بود ولی پس از دیدار فینال جام حذفی و از روز شنبه هفته آینده نقل و انتقالات را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

معاون ورزشی استقلال درباره کمبود زمان برای اضافه شدن بازیکنان جدید در بازهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: زمان محدود است ولی مذاکرات ما متوقف نشده است. با  2 الی 3 بازیکن مدنظر باشگاه مذاکرات اولیه را انجام داده ایم. برای 2 بازیکن که قرارداد دارند، با باشگاه هایشان صحبت کرده ایم و قرار است تیم های آنها طی 24 ساعت آینده شرایطشان را اعلام کنند که یکی از آنها سعید واسعی است و منتظر جوابیه باشگاه پیکان هستیم.

وی ادامه داد: بحث ممنوع الخروج بودن 7 بازیکن استقلال به هیچ وجه صحت ندارد. این 7 بازیکن از اعضای تیم امید هستند که با داشتن گواهی اشغال به تحصیل، کارهایشان در نظام وظیفه انجام خواهد شد و مشکلی از این بابت نداریم و گذرنامه آنها صادر خواهد شد.

مددی در مورد اینکه پس از دیدار فینال جام حذفی چه کسی سرمربی استقلال خواهد بود، گفت: الآن نیاز اساسی استقلال آرامش است. تأکید میکنم که در 48 ساعت مانده به دیدار حذفی، آرامش کلید واژه استقلال است. خواهش میکنم از این سوالات نپرسید. فکر میکنم پاسخ سوال شما را باید آقای سعادتمند بدهند. تمام تلاش خانواده استقلال این است که دیدار فینال را به نحو احسن انجام بدهیم. اگر آقای مجیدی اصرار بر استعفا داشته باشند، آن زمان در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت. اما بدانید که آقای مجیدی یکسال دیگر با ما قرارداد دارند و باید کارشان را ادامه بدهند.

وی درمورد تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال گفت: بازیکنانی که قراردادشان امسال به پایان می رسد، با تمامی آنها مذاکرات اولیه صورت گرفته است. از روز شنبه مذاکراتمان را برای تمدید قراردادها انجام می دهیم.

مددی درمورد اینکه گفته می شد سعید آقایی که امروز به پرسپولیس پیوست یکی از گزینه های استقلال بوده است، توضیح داد: به هیچ وجه سعید آقایی گزینه استقلال نبوده است. از طریق چند مدیربرنامه ایشان به تیم ما پیشنهاد شد ولی ما اعلام کردیم هیچ علاقه ای به جذب ایشان نداریم.

وی افزود: سیاوش یزدانی یک مصدومیت جزئی داشت و فکر میکنم این مصدومیت آنچنان جدی نبود و احتمالا به بازی با تراکتور برسد.

مددی در مورد تمدید قرارداد با علی کریمی هافبک آبی پوشان گفت: علی کریمی یکی از بازیکنان بسیار خوب و اخلاق مدار است. ایشان پیشنهاداتشان را به باشگاه ارائه داده و در حال بررسی پیشنهادات هستیم و از روز شنبه به صورت جدی آن را بررسی می کنیم.

معاون ورزشی استقلال درخصوص اینکه یکی از گزینه های سرپرستی این تیم است، توضیح داد: من در این خصوص اطلاعی ندارم ولی آقای رمضانی چندباری در جلسات با مدیرعامل اعلام کرد که به دلیل مشکلات ناشی از بیماری نمی توانند ادامه بدهند و تا جایی که بنده اطلاع دارم، آقای سعادتمند با این استعفا مخالفت کردند. به هر حال ما سرباز استقلال هستیم و هر جایی که باشیم به این تیم خدمت می کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx8zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده میان میدان مشخص می‌شود / کریمی و نوراللهی مردان سرنوشت ساز