تاریخ انتشار: 1399/06/12 07:05
کد خبر: 55990

دین محمدی: فرهاد باید پوست کلفت باشد!

هافبک اسبق استقلال گفت: فرهاد اگر قصد دارد در استقلال کار کند به قول منصورخان پورحیدری خدا بیامرز باید پوست‌کلفت باشد.
دین محمدی: فرهاد باید پوست کلفت باشد!

سیروس دین‌محمدی، هافبک اسبق استقلال که سابقه حضور در باشگاه تراکتور را نیز دارد، معتقد است در باشگاه استقلال کسی به فکر هواداران نیست. بازی با تراکتور و همچنین فوت سرژیک تیموریان که همبازی او در آلمان و ایران بوده، بهانه گفت‌وگوی ما با سیروس دین‌محمدی شد که با هم می‌خوانیم.

دربی چطور بود؟

به نظر من استقلال شروع خوبی را در نیمه اول داشت و توانست تا پایان نیمه اول نیز آن را ادامه دهد. عملکرد خوب علی کریمی یکی از دلایل برتری استقلال بود، اما در نیمه دوم با افت کریمی و آسیب‌دیدگی فرشید اسماعیلی پرسپولیس تیم برتر میدان شد تا برنده بازی تا دقایق پایانی باشد، اما استقلال پس از گل خورده دقیقه ۸۹ به خود آمد و ۳ دقیقه بعد گلزنی کرد تا کار به وقت‌های اضافی بکشد. در وقت‌های اضافه نیز دو تیم در یک اندازه ظاهر شدند تا در پنالتی‌ها استقلال ۶ بر ۳ برنده بازی شود و به مصاف تراکتور برود.

به‌رغم پیروزی شیرین مقابل رقیب سنتی، اما اخبار خوبی از باشگاه شنیده نمی‌شود.

متأسفم. این اتفاقات تعجب‌آور است. ما جزو خانواده استقلال محسوب می‌شویم و مردم در کوچه و بازار از ما سؤال می‌کنند در این باشگاه چه‌خبر است؟! معتقدم کسی اساساً به فکر هوادار نیست. من بابت پیروزی مقابل پرسپولیس به همه مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم، اما در حیرتم از این قهر و حاشیه‌های موجود. اگرچه من پیشکسوت استقلال به این اتفاقات عادت دارم، اما حتم بدانید هوادار ۱۶ ساله استقلال عادت ندارد و از این موضوع رنج می‌برد. کاش مدیرعامل استقلال قبل از سفر به ایتالیا یک جلسه با کادر فنی برگزار می‌کرد و ضمن شفاف‌سازی، سفر خود را توجیه می‌کرد اگرچه معتقدم در آستانه دربی زمان مناسبی برای این سفر نبود.

فکر نمی‌کنید این اتفاقات تأثیرش را در مشهد نشان خواهد داد.

شک نکنید. البته که تأثیرگذار خواهد بود، اما امیدوارم مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان خیلی زود حاشیه‌های موجود را از ذهن‌شان بیرون کنند تا بتوانند یک فینال دیدنی را به هواداران تقدیم نمایند.

به عنوان شخصی که برای هر دو تیم تراکتور و استقلال توپ زدی، دوست داری چه نتیجه‌ای رقم بخورد!

من تراکتور و استقلال را دوست دارم. با تراکتور به فوتبال معرفی شدم و با استقلال افتخاراتی کسب کردم، اما امیدوارم اولاً یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و بعد آنکه هر تیمی که مستحق پیروزی است جام را تصاحب کند.

با شرایط کنونی فکر می‌کنید فرهاد در استقلال می‌ماند؟

فرهاد اگر قصد دارد در استقلال کار کند به قول منصورخان پورحیدری خدا بیامرز باید پوست‌کلفت باشد. من هم در دوره ناصر حجازی مرحوم و هم در دوران حضور پورحیدری فقید شاگردی این دو عزیز را کرده و افتخاراتی را نیز برای باشگاه رقم زده‌ایم، اما خاطرم هست چه جفا‌ها که به آنان نشد. منصور پورحیدری را با آن همه افتخار پس از شکست مقابل ملوان از تیم کنار گذاشتند، پس فرهاد بداند در استقلال کار کردن و ماندن پوستی‌کلفتی می‌خواهد و باید با سختی‌ها مبارزه کرد و در عین حال تیمت نتیجه بگیرد.

متأسفانه همبازی و دوست قدیمی‌ات از دنیا رفت.

واقعاً از فوت سرژیک تیموریان ناراحتم. با شنیدن خبر خیلی زود به خانه‌شان رفتم و با آندو اظهار همدردی کردم و به آنان گفتم یاد سرژیک همواره با ماست. من با سرژیک دو سال در آلمان زندگی کردم و روز‌های تلخ و شیرین زیادی را با هم پشت سر گذاشتیم. در استقلال هم خاطرم هست هر روز با پرایدی که داشتم به مجیدیه می‌رفتم و با سوار کردن سرژیک به ورزشگاه مرغوبکار می‌رفتیم و در مسیر همیشه بگو و بخند داشتیم. یادم نمی‌آید کسی از او بدی دیده باشد چرا که سرژیک پسری شیرین و دوست‌داشتنی بود. جا دارد یک بار دیگر از طریق روزنامه خبرورزشی به خانواده محترم تیموریان تسلیت گفته و برای‌شان آرزوی صبر و سلامتی داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8a86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی رکورد خودش را زد!