تاریخ انتشار: 1399/06/13 20:28
کد خبر: 55867

تراکتور از استقلال رد شد / دومین قهرمانی تبریزی‌ها در تاریخ

«تراکتور تبریز با برد مقابل استقلال به عنوان قهرمانی جام حذفی فصل۹۹_۹۸ دست پیدا کرد»
تراکتور از استقلال رد شد / دومین قهرمانی تبریزی‌ها در تاریخ

ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد امشب میزبان دیدار پایانی جام‌حذفی بین دو تیم استقلال و تراکتور بود.

این دیدار که آخرین بازی فصل فوتبالی ما بود از حساسیت زیادی برخوردار بود و هر دو تیم بدنبال قهرمانی در جام حذفی بودند تا هواداران خود را که از عملکردشان در لیگ برتر ناراضی بودند، راضی کنند.

بازی با دو تیمه کاملاً متفاوت سپری شد.

تراکتور در تیمه اول با آرامش و تمرکز بیشتری بازی را آغاز کرد و بروی اشتباهات بازیکنان و دروازه‌بان استقلال در اتفاقی غیر قابل پیش‌بینی با گل‌های خانزاده، دژاگه و ایمانی از حریف خودش پیش افتاد.

استقلال در نیمه دوم با آوردن ارسلان مطهری و داشتن سه مهاجم بازی را ادامه داد و بر خلاف نیمه‌اول کاملاً بازی را در اختیار گرفت و با به ثمر رساندن دو گل  توسط قایدی و مطهری و از دست دادن موقعیت‌های فراوان تیم برتر نیمه دوم بود، برتری که برای جبران اشتباهات نیمه اول کافی نبود.

در نیمه دوم استرس ناشی از نتیجه نیمه اول  در ساق‌های بازیکنان استقلال دیده می‌شد و شاید اگر تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستند شرایط را تغییر دهند.

تراکتوری‌ها هم در نیمه دوم با توجه به شرایط نیمه اول به لاک دفاعی فرو رفتند و مصدومیت‌های پیش آمده در ترکیب این تیم موجب شد تا تحت فشار زیادی قرار بگیرند، اما دفاع این تیم‌ موفق ‌شد 

از اندوخته‌ی نیم‌اول تیم مراقبت کند.

برای باخت استقلال به تراکتور و بازی ضعیف این تیم خصوصاً در نیمه اول  می‌توان دلایل متعددی

برشمرد.

حواشی ایجاد شده در هفته گذشته و غرور ناشی از برد مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از مهمترین این دلایل است که اجازه نداد استقلال در مشهد، استقلال یکی دو‌ ماه اخیر باشد و قطعا اگر شرایط همانند یک ماه گذشته بود، نیمه اول این دیدار بسیار متفاوت‌تر از بازی امشب می‌بود.

در هر صورت تراکتور موفق به کسب دومین قهرمانی تاریخ خود شد و این جام ممکن است التیامی بر ناکامی‌های این تیم پر طرفدار تبریزی در فصول اخیر باشد و این قهرمانی مباری طرفداران پُرشور تراکتوری باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlxbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشت‌های گره کرده الهامی برای استقلالی‌ها / اعتراض بازیکن تراکتور بعد از تعویض