تاریخ انتشار: 1399/06/16 09:49
کد خبر: 55708

رسول‌پناه در مسیر عرب

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فکرش را هم نمی‌کرد که چنین روز‌های سختی را پشت سر بگذارد.
رسول‌پناه در مسیر عرب

فسخ قرارداد مهدی ترابی در کنار عدم‌جذب دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا هواداران باشگاه  پرسپولیس مانند سال گذشته دوباره راهی ساختمان باشگاه و خواهان برکناری مهدی رسول‌پناه شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که تصور نمی‌کرد هواداران این چنین از او عصبانی باشند تصمیم گرفت تا در میان آنها حاضر شود و با آ‌نها صحبت کند اما این اتفاق نتیجه‌ای عکس برای او داشت و مجبور شد دوباره راهی دفترش شود.

رسول‌پناه پیش از بازگشت به دفترش به هواداران قول داد که قطعا مانع جدایی سایر ستاره‌های تیم خواهد شد. با این حال شنیده می‌شود که سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا در اولین گام خیال هواداران را از تمدید با رسن راحت کند.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس توانسته تا الان با احسان پهلوان، حامد لک، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر و سعید آقایی قرارداد امضا کند اما رسول‌پناه می‌خواهد هر طور شده رسن و سایر ستاره‌های تیمش را حفظ کند. به همین دلیل گویا او قصد دارد تا با پیشنهاد افزایش قرارداد به رسن و امیری آ‌نها را مجاب به ماندن کند.

این ماجرا درست همان اتفاقی است که فصل گذشته در زمان مدریت ایرج عرب در پرسپولیس افتاد و او برای تمدید با بازیکنان حسابی سر کیسه را شل کرد و حالا رسول‌پناه قصد دارد تا این کار را دوباره در خصوص بازیکنان تیمش انجام دهد تا بتواند قرارداد آنها را تمدید کند. اتفاقی که هرچند هواداران را آرام می‌کند اما قطعا در درازمدت به ضرر باشگاه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eayoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رسول‌پناه به خبر توقیف ساختمان پرسپولیس