تاریخ انتشار: 1399/06/19 22:17
کد خبر: 55450

در ایران تنها پیراهن استقلال بزرگ را برتن می‌کنم

عارف غلامی پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
در ایران تنها پیراهن استقلال بزرگ را برتن می‌کنم

عارف غلامی پس از برخی حواشی روز گذشته قراردادش با استقلال را تمدید کرد. این تمدید قرارداد که اندکی دیر انجام شد، برخی حواشی را رقم زد و باعث شد افرادی علیه این بازیکن موضع بگیرند.  مدافع جوان استقلال انتشار پستی در اینستاگرامش نوشته است:

سلام

اول: هر آنچه در فصل اول حضورم در استقلال انجام دادم، به دلیل علاقه، انجام وظیفه و ادای دین بوده است و سعی کردم تا به امروز با برچسب های با تعصب یا بی غیرت چند کانال تلگرام و صحفه اینستاگرامی استقلالی و ضد استقلالی از مسیری که برای موفقیت با تیم محبوبم انتخاب کردم، دور نشوم.

دوم: یکسال از حضور من در تیم پرافتخار استقلال گذشت؛ در کنار شما هنوز به اهداف بزرگی که داشتیم نرسیدم و حالا با تمدید قرارداد تا دو فصل آینده برای رسیدن به این رویا گام برخواهم داشت.

سوم: نه برای تمدید قرارداد شرطی داشتم و نه با آوردن اسامی نام دیگر باشگاه ها، بازارگرمی کردم و به هیچ وجه اجازه ای به خودم برای مذاکره نداده ام و بیش از 2ماه بوده که دو پیشنهاد خارجی داشته ام این پیشنهاد را در آن مقطع و تا پایان فصل به دلیل شرایط حساس تیم رسانه ای نکردم و به صورت حرفه ای بارها با دوستان در میان گذاشتم.دلیل حضور من در فدراسیون نیز به همین دلیل بود و قصد داشتم بعد از بی توجهی به این پیشنهاد، از روند قانونی برای پیگیری این پیشنهاد مطلع شوم و بعد از اولین تماس مدیران محترم باشگاه در مذاکره ای که تنها و بدون ایجنت کمتر از 30 دقیقه طول کشید به توافق رسیدیم.

پایان: در عمل نشان دادم و باز هم می گویم: تا روزی که استقلال من را بخواهد، در ایران تنها پیراهن آبی این تیم بزرگ را بر تن می کنم و اگر روزی از شما خداحافظی کنم، برای لژیونر شدن و پیشرفت است. لطفا در شروع دوباره مسیر کنار هم بودن، عارف غلامی، پسر استقلال را از آنچه در زمین می بینید قضاوت کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275lg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تجمع هواداران