تاریخ انتشار: 1399/06/20 22:08
کد خبر: 55384

پنجره شهرخودرو باز شد

با اقدام مالک باشگاه شهرخودرو و پرداخت بدهی برجای مانده از دوران پدیده به پانادیچ، پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد.
پنجره شهرخودرو باز شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، با ایمیلی که امروز از طرف فیفا برای شهرخودرو ارسال شد، پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو اکنون رسما گشوده شد‌ه تا بازیکنان تازه‌وارد این باشگاه مشکلی برای حضور در ترکیب در لیگ‌برتر فوتبال ایران نداشته باشند.

اما از آنجا که پرداخت مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی ایگور پانادیچ ۴۸ ساعت قبل از پایان مهلت تعیین‌شده برای لیست آسیایی لیگ قهرمانان ACL صورت گرفته و به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال شده، مالک باشگاه شهرخودرو دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.

حمیداوی که اکنون همراه این تیم در قطر به سر می‌برد، در تلاش است تا با راهکاری قانونی AFC را مجاب به پذیرش بازیکنان جدید تیمش کرده ‌‌و مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو بتواند از بازیکنان تازه‌وارد خود در لیگ قهرمانان نیز استفاده کند.

مدیران باشگاه شهرخودرو امیدوارند تا به محض حل مشکل، بازیکنان جامانده از کاروان شهرخودرو بتوانند راهی دوحه شده و به اردوی شهرخودرویی‌ها اضافه شوند.

مشکل خروج فرشاد فرجی و علی نبی‌زاده هم که بدلیل عدم صدور مجوز نظام وظیفه امروز موفق به همراهی کاروان شهرخودرو نشدند نیز حل شده و فردا عازم دوحه خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lr7yk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهر خودرو بدون سرمربی در آسیا!