تاریخ انتشار: 1399/06/22 16:35
کد خبر: 55302

رحمان رضایی از باشگاه رضایت ندارد

ذوب آهن در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بازیکنان تاثیر گذاری را از دست داده است.
رحمان رضایی از باشگاه رضایت ندارد

یکی از بازیکنان تاثیرگذاری که در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات از ذوب آهن جدا شد دانیال اسماعیلی فر بود که صحبت از حضور او در تیم پرسپولیس مطرح بود اما به یکباره سر از تیم سپاهان درآورد. مقصد این بازیکن نشان می دهد او چه بازیکن با کیفیتی بود.

یکی دیگر از بازیکنان با کیفیت ذوب آهن که اردوی این تیم را ترک کرد احسان پهلوان بود. همانند دانیال اسماعیلی فر مهره موثری در حمله بود و به دلیل سال ها بازی در این تیم اصفهانی براحتی همبازیان خود را در زمین پیدا می کرد و مهره آخر هم محمد نژاد مهدی. مهره موثر تیم در خط دفاعی.

رحمان رضایی بر این عقیده است باشگاه برای حفظ این بازیکنان می توانست تلاش بیشتری انجام دهد اما این کار را انجام نداد.

سرمربی جدید ذوب آهن در تازه ترین مصاحبه ای که به همین بهانه داشته؛ می گوید:

 وقتی این بازیکنان رفتند من هنوز با باشگاه قرارداد نداشتم و این بازیکنان به اختیار باشگاه جدا شدند. اگر من بودم آنها را نگه می‌داشتیم، چون برای فصل خیلی موثر بودند ولی باشگاه شرایط ماندن آنها را فراهم نکرد و برای نگه داشتن آنها مقاومت نکرد.

 و گلایه هایش از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات:« دو بازیکن در لیست ما بوده ولی به تیم دیگری رفته‌اند و متاسفانه مذاکرات‌مان در حد محدود با آنها انجام شده است. آن طور که باید و شاید کار انجام نشده است. نوع فعالیت در این شرایط خیلی مهم است ما باید مثل همه تیم‌ها با آپشن‌های مختلف بازیکنان مدنظر را جذب باشگاه کنیم. تا الان حضور باشگاه در نقل و انتقالات ضعیف بوده است. این درحالی است که می‌دانیم سایر باشگاه‌ها خوب کار می‌کنند.»

در مواجه با جدایی این سه بازیکن ذوب آهن تا اکنون سه بازیکن از تیم های خوزستانی بخدمت گرفته است. شهاب گردان دروازه بان فولاد، سید محمد قریشی مدافع میانی تیم صنعت نفت و میلاد جهانی که در کنار مهدی قایدی بهترین پاسور لیگ برتر در فصلی که گذشت بود.

باشگاه ذوب آهن هم چنین به کمیته تعیین وضعیت برای بازگرداندن دانیال اسماعیلی فر نامه زده و بر این عقیده است این بازیکن در شرایطی راهی اردوی سپاهان شد که با ذوب آهن قرارداد داشت. با این حال فرصت برای ذوب آهن برای جذب نفرات جدید و هم چنین جلب رضایت رحمان رضایی وجود دارد به این خاطر که 29 آبان ماه پرونده نقل و انتقالات ابتدای فصل بسته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275llg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: بازار نقل‌وانتقالات از معادله‌ خارج شده/ تیم‌هایی که بودجه زیاد دارند هزینه‌های سنگین می‌کنند

 رحمان رضایی مقابل یحیی گل‌محمدی
زوج دفاعی ۲۰۰۶ مقابل یکدیگر