تاریخ انتشار: 1399/06/23 08:46
کد خبر: 55262

شجاعی: پرسپولیس بازیکنانی با قلب بزرگ دارد

هافبک جدید پرسپولیس به خبرورزشی گفت: کاپیتان معروف و پرافتخار پرسپولیس با احترام به من تازه‌وارد برخورد کرد و از پیشوند آقا استفاده کرد.
شجاعی: پرسپولیس بازیکنانی با قلب بزرگ دارد

یکی از خرید‌های تازه پرسپولیس «علی شجاعی» هافبک چپ پا و جوان فصل گذشته نساجی مازندران است. جوانی که در تیم امید هم زیر نظر حمید استیلی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت. او از جو حاکم بر تیم پرسپولیس بسیار راضی است و حرف‌هایی در خصوص اولین روز‌های حضورش در این تیم با ما زد که خواندن آن خالی از لطف نیست. مصاحبه ما با بازیکن جدید پرسپولیس را با این توضیح بخوانید که قبل از سفر پرسپولیس به قطر انجام شده است.

می‌خواهیم مصاحبه را از جای دیگری شروع کنیم. از روز اول حضورت در تمرین پرسپولیس بگو که چطور گذشت؟

اتفاقاً سؤال خوبی پرسیدید. اتفاقی در روز اول تمرین من در پرسپولیس افتاد که واقعاً شوکه شدم!

جداً؟! ماجرا چه بود؟

آقای سیدجلال حسینی درسی به من داد که هرگز فراموش نخواهم کرد. آقا سیدجلال با آن همه عظمت، بالای ۱۰۰ بازی ملی و اسم و رسم به من گفت خوشامدی آقای شجاعی!

خُب؟!‌

می‌خواهم بگویم کاپیتان معروف و پرافتخار پرسپولیس با احترام به من تازه‌وارد برخورد کرد و از پیشوند آقا استفاده کرد. این یک الگوی اخلاقی برای من بود که بدانم ادب و احترام چه ارزشی در تیم پرسپولیس دارد. متوجه شدم پرسپولیس بازیکنانی با قلبی بزرگ دارد.

به نظر می‌رسد همین برخورد کاپیتان پرسپولیس باعث شد راحت‌تر تمرین کنید. درست است؟

دقیقاً همین‌طور است. با برخورد مؤدبانه آقا سید حسابی روحیه گرفتم و سرتمرین حاضر شدم.

برخورد بقیه بازیکنان پرسپولیس با شما چطور بود؟

بسیار گرم و دوستانه بود. واقعاً همه بازیکنان قدیمی به من لطف دارند و ان‌شا‌ءا... بتوانیم فصل خوب و موفقیت‌آمیزی کنار هم سپری کنیم.

در خصوص بازیکنان جدید پرسپولیس غیر از خودت چه نظری داری؟

قطعاً بازیکنان خوبی هستند که با نظر مستقیم آقای یحیی گل‌محمدی جذب شده‌اند. با آرمان رمضانی در سایپا، حامد لک و میلاد سرلک در نساجی مازندران همبازی بودم و رابطه خوبی با هم داریم. برای همه بازیکنان جدید و قدیمی پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

شنیدیم شاید به بازی اول پرسپولیس برابر التعاون عربستان نرسی. این خبر درست است؟

من یک مقدار بابت مصدومیت قبل از پایان فصل گذشته مشکل داشتم و حدود ۱۰ روزی می‌شود که تمرینات خودم را آغاز کردم. الان هم زیر نظر بدنساز پرسپولیس و کادر فنی کار و تلاش می‌کنم که خودم را به بازی‌های تیم برسانم و کمک کنم. خودم برای اولین بازی با پیراهن پرسپولیس ثانیه‌شماری می‌کنم.

به نظرت سخت‌ترین بازی پرسپولیس کدام مسابقه است؟

به هرحال در آسیا همه حریفان سخت و دشوار هستند. بازی آسانی پیش روی ما نیست، چون همه تیم‌هایی که می‌آیند بهترین‌ها کشور خود هستند. امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم دل هواداران خود را شاد کنیم.

بازی اول با التعاون عربستان است. فکر می‌کنی نتیجه این دیدار چه شود؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بازی با تیم‌های عربستانی آن هم در یک کشور عربی سخت است، اما ان‌شا‌ءا... بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npmvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک نساجی در آستانه توافق با پرسپولیس