تاریخ انتشار: 1399/06/23 09:42
کد خبر: 55259

اسامی بازیکنان استقلال برای لیگ بیستم

فهرست استقلال برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مراحل نهایی رسیده است که این تیم سرمربی ندارد و مشخص نیست چه کسی تصمیم نهایی را در مورد بازیکنان گرفته است.
اسامی بازیکنان استقلال برای لیگ بیستم

باشگاه استقلال بعد از سالها توانست تاحدودی شاکله و استخوانبندی خود را حفظ کرده و در کنار آن بدون هیاهو و بر هم زدن نظم بازار نقل و انتقالات، با جذب منطقی بازیکنان مورد نیاز دست به ترمیم بزند. آبیها حالا در جایگاهی قرار دارند که در همه پست‌ها به اندازه کافی بازیکن دارند.

دو دروازه بان با کیفیت

جذب محمد رشید مظاهری دروازه‌بان ملی پوش و باتجربه در کنار حفظ سید حسین حسینی و تمدید قرارداد با حسین پورحمیدی، دروازه آبی‌ها در فصل جدید را بیمه می‌کند و آنها در هر شرایطی خیال شان بابت دروازه کاملا آسوده است.

سرمربی استقلال در لیگ بیستم هر فردی باشد، خیالش از چارچوب توری این تیم کاملا آسوده است و آنها نه تنها یکی از بهترین‌ها را در ترکیب دارند، بلکه نیمکتی کاملا مطمئن نیز در اختیار خواهند داشت. سخت ترین کار کادر فنی استقلال انتخاب در آخرین سنگر این تیم است و البته مدیریت کردن بر این دو دروازه‌بان مدعی.

کامل ترین خط دفاعی

آبیها در قلب دفاع هم شرایط خوبی دارند و به قدر کفایت بازیکن باتجربه، جوان و قابل اعتماد دارند. آنها مرادمند را در این منطقه به نفرات خود اضافه کردند. روزبه چشمی در کنار سیاوش یزدانی، محمد مرادمند عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و سینا خادم پور بعلاوه محمد دانشگر دست سرمربی فصل بیستم استقلال را کاملا باز می‌گذارد تا در سیستم و تاکتیکی بتواند ترکیب های مختلف را به شکل دهد.

در حالی که استقلال بهترین مدافع راست ایران را در اختیار دارد و بسیار بعید است وریا غفوری در شرایط عادی از ترکیب بیرون بماند، آنها یک بازیکن جوان و آینده دار به اسم آرش داجلیری را داشتند و برای ترمیم اقدام به جذب یکی از محصولات آکادمی خود در سالهای گذشته کردند و سید احمد موسوی را به خدمت گرفتند.

موسوی ۲۷ ساله یک ذخیره مطمئن است که در مواقع لزوم می‌تواند جای وریا غفوری را در ترکیب ثابت گرفته و همچنین یک تعویض کاملا مطمئن است. شرایط آبیها در دفاع چپ هم کاملا خوب و مناسب است. آنها دو باتجربه مثل میلیچ و زکی‌پور را در اختیار دارند و در کنار آنها یک جوان کاملا قابل اعتماد به اسم متین کریم زاده را گرفتند.

ترمیم خط میانی

تمدید قرارداد با فرشید باقری، فرشید اسماعیلی در کنار حفظ ریگی و اضافه شدن شجاعیان خط میانی آبی پوشان را به نقطه قوت تبدیل کرده است. حتی در صورت عدم بازگشت علی کریمی، استقلالی‌ها باز هم در مرکز خط دفاعی بازیکنانی باتجربه و قابل اتکا مثل مسعود ریگی و فرشید باقری را دارند. روزبه چشمی، سینا خادم پور و داریوش شجاعیان را هم بازیکنان چند پسته‌ای هستند که در روزهای ناداری می‌توانند در پست هافبک دفاعی عصای دست مربی باشند. احتمال ادامه همکاری علی کریمی و استقلال هم وجود دارد که در این صورت این منطقه از زمین کاملتر می شود.

گرچه بازیساز اول آبیها در این فصل فرشید اسماعیلی است، اما نفراتی مثل داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و فرشید باقری هم دیگر بازیسازانی هستند که می‌توانند در خط میانی آبیها کار کنند. آنها در میانه راه می‌توانند رضا آذری جوان را هم دوران نقاهتش را می‌گذراند را هم به این خط اضافه کنند. ضمن این که از سعید واسعی خرید جدید استقلال که احتمالا طی روزهای آتی از او رونمایی می‌شود هم نباید به راحتی عبور کرد.

در پست وینگر چپ شاید گزینه اصلی استقلال داریوش شجاعیان باشد، اما آنها بازیکنان دیگری هم برای قرار گرفتن در این منطقه دارند که شاید مهمترین آنها بابک مرادی خرید جدید این تیم است. در کنار آنها میلاد زکی پور هم دیگر بازیکنی است که قابلیت حضور در این پست را دارد.

مهم ترین گزینه سمت راست خط میانی استقلال هم می‌تواند آرش رضاوند باشد. بازیکن توانمندی که فصل گذشته هم تعداد زیادی بازی برای این تیم انجام داد و نمره قبولی گرفت. سعید واسعی یکی از خریدهای جدید آبی پوشان که هنوز موفق به اخذ رضایتنامه اش نشده نیز یکی از گزینه‌های مهم برای قرار گرفتن در این منطقه از زمین است.

زکریا مرادی بازیکن جوان تیم استقلال هم دیگر گزینه حضور در سمت راست خط میانی آبی پوشان است و علی دشتی هم در صورت ادامه همکاری با آبیها دیگر گزینه حضور در این منطقه است.

ترمیم خطرناک ترین خط حمله

آبیها در خط حمله هم مثل فصل گذشته شرایط خوبی دارند. آنها با ارسلان مطهری، قائدی و دیاباته باز هم می‌توانند خطرناک ترین خط حمله لیگ را داشته باشند و به این نفرات باید سجاد آقایی جوان را اضافه کرد که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی برای ذوب آهن توپ زده بود و حالا به این تیم بازگشته است.

مدیران استقلال دوران خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشتند و این تیم شسته و رفته تنها یک سرمربی کم دارد. هواداران استقلال بی صبرانه منتظرند تا مدیران باشگاه از گزینه سرمربیگری خود در فصل جدید رونمایی کنند تا امید آنها به سپری کردن فصلی خوب دو چندان شود.

یک ابهام در مورد رقم های قراردادها

مسئولان باشگاه استقلال در شرایطی قرارداد برخی بازیکنان خود را تمدید کردند و با تعدادی بازیکن جدید هم قرارداد بستند که مشخص نیست سقف مد نظر فدراسیون فوتبال را رعایت کردند یا آنها هم مثل تعدادی از تیم ها رقم های چند میلیاردی را به بازیکنان پرداخت خواهند کرد. به نظر می رسد استقلال هم از قافله افزایش رقم ها جا نمانده و برای حفظ تعدادی از بازیکنان خود ناچار شده سرکیسه را شل تر کند و بالای ۵ میلیارد به برخی بازیکنان وعده بدهد.

اسامی بازیکنانی که تا امروز برای لیگ بیستم در لیست استقلال حضور دارند:

توضیح: احتمال اعمال تغییر در لیست وجود دارد

دروازه بان: سید حسین حسینی، محمد رشید مظاهری، حسین پورحمیدی

مدافع راست: وریا غفوری، سید احمد موسوی، آرش داجلیری

مدافع چپ: هرویه میلیچ، میلاد زکی پور، متین کریم پور

مدافع میانی: روزبه چشمی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، محمد حسین مرادمند، سینا خادم پور

هافبک میانی: مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی

هافبک راست: آرش رضاوند، سعید واسعی، زکریا مرادی، علی دشتی؟؟

هافبک چپ: داریوش شجاعیان، بابک مرادی

هافبک بازیسازی: فرشید اسماعیلی

مهاجم: شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، مهدی قائدی، سجاد آقایی

سرمربی:؟؟؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqdp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی مد نظر فرهاد برای دربی 93