تاریخ انتشار: 1399/06/25 11:43
کد خبر: 55137

بلاتکلیفی در باشگاه آلومینیوم/ در اراک چه می‌گذرد؟

تیمی که بعد از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرده برای حضور در سطح اول فوتبال ایران با مشکلات زیادی مواجه شده است.

بلاتکلیفی در باشگاه آلومینیوم/ در اراک چه می‌گذرد؟

در حالی که اکثر تیم های لیگ برتری خود را آماده حضور در این مسابقات می کنند و بازیکنان مختلفی جذب تیم این تیم ها شده اند، این روزها باشگاه آلومینیوم اراک به خواب زمستانی رفته است و حتی صحبت از انتخاب یک سرمربی دیگر برای نشستن روی نیمکت اراکی ها می شود. طبق اعلام مدیران آلومینیوم قرار است طی روزهای آینده بودجه مورد نظر این باشگاه برای آغاز فصل نقل و انتقالات باشگاه تعیین شود اما هنوز چیزی مشخص نیست و اراکی ها در بلاتکلیفی به سر می برند.

احمد مجیدی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی اراک در این خصوص می گوید: سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم و حدود ۱۵ میلیارد تومان بدهی داریم یعنی در واقع در فصلی که گذشت، ۳۳ میلیاردتومان هزینه کردیم و به هیات مدیره گفته ایم ریز هزینه ها را مشخص کند. به ما اعلام کرده اند، برای لیگ برتر حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم. سال‌ ها از ورزش حمایت کردیم و الان به کمک دیگر صنایع استان نیازمندیم. کارخانه هایی دراستان ما هستند که بیش از ۱۰ برابرآلومینیوم سود سالیانه دارند اما در این ۱۸ سال کمکی به تیم نکرده اند. از مسئولان استان درخواست کمک کرده ایم.

او می گوید اگر هیات مدیره، چهارشنبه ۲۶ شهریور، اعتبارفصل جدید را مشخص کند، آن وقت درمورد ترکیب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری می‌شود. هنوز معلوم نیست که ترکیب کنونی می ماند یا تغییر می کند، بستگی به نظر سهام داران دارد اما احتمال تغییر وجود دارد. تنها کسی که با تیم قرارداد دارد، خطیبی است. به او گفته شده در چارچوبی که برایش تعریف شده برای جذب بازیکنان جدید مذاکره کند.

به گزارش ایسنا، با این وجود روزگذشته تعدادی از هواداران متعصب آلومینیوم با تجمع در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نسبت به بلاتکلیفی این تیم در بازار نقل و انتقالاتی اعتراض کردند. آن ها از مسئولان استان مرکزی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم خواستند تا مسائل مربوط به بودجه این باشگاه را حل و تیم محبوبشان را حمایت کنند.

آلومینوم اراک تاکنون بازیکنی جذب نکرده است و فصلی خاموش را سپری می کند. باید دید طی روزهای آینده مشکلات مدیریتی این باشگاه حل خواهد شد یا این که اراکی ها در بدو ورود به لیگ برتر وارد بحران مالی و مدیریتی خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmkbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خطیبی آلومینیوم را در لیگ برتر همراهی می‌کند