تاریخ انتشار: 1399/06/26 10:30
کد خبر: 55073

درخشان: بازی دوم با التعاون سخت‌تر است/ پرسپولیس تمام‌کننده نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که بازی دوم سرخپوشان با التعاون خیلی اهمیت دارد و پیروزی در این دیدار شانس صعود شاگردان گل‌محمدی را بالا می‌برد.
درخشان: بازی دوم با التعاون سخت‌تر است/ پرسپولیس تمام‌کننده نداشت

حمید درخشان در خصوص  بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: بازی بدی نبود. پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب نبود ولی رفته رفته هرچه از زمان بازی گذشت و به خصوص در نیمه دوم شکل بازی تیم تغییر کرد و سرخپوشان شرایط بهتری در انجام برنامه‌های کادرفنی پیدا کردند. البته با توجه به تغییراتی که تیم داشته است پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا نفرات جدید در قالب تاکتیکی کادر فنی تیم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: التعاون در نیمه اول یکی، دو موقعیت گل داشت که خوشبختانه حامد لک با عملکرد خوبش نگذاشت که اتفاق بدی بیفتد و سرخپوشان بازنده به رختکن بروند. دروازه‌بان پرسپولیس با توجه به اینکه نخستین بازی‌اش برای این تیم بود اما خیلی خوب و با اعتماد به نفس بازی کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کردند و توانستند با حفظ توپ و حرکت رو به جلو ایجاد موقعیت کنند تا در 10 دقیقه پایانی روی یک ضربه کرنر به گل برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان جدید مقابل التعاون تصریح کرد: در کل بازیکنان جدید عملکرد بدی نداشتند. در نیمه اول خیلی خوب نبودند ولی با شروع نیمه دوم و با صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان داشتند شکل بازی تیم بهتر شد و بازیکنان جدید هم با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند. مشکل سرخپوشان مقابل التعاون این موضوع بود که این تیم تمام‌کننده نداشت و کادرفنی باید برای حل این موضوع کار کنند. پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و هواداران انتظار بالایی از بازیکنان و به خصوص بازیکنانی که تازه به این تیم می‌آیند، دارند و آنها باید سعی کنند بیشتر در خدمت تیم باشند و خیلی زود با شرایط تیم وفق پیدا کنند.

درخشان در ادامه در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل التعاون خاطرنشان کرد: بازی دوم مقابل التعاون با دیدار دیشب خیلی متفاوت است و به نوعی سخت‌تر است. هرچقدر ما از حریف عربستانی شناخت پیدا می‌کنیم آنها هم الان با نوع بازی پرسپولیس آشنا شده‌اند. گل‌محمدی و بازیکنانش باید هوشیار باشند تا بتوانند یک 3 امتیاز دیگر را هم به اندوخته‌های خودشان اضافه کنند تا در جدول موقعیت بهتری پیدا کنند.

وی در پایان درباره شانس موفقیت پرسپولیس در صعود از گروه گفت: بازی دوم با التعاون خیلی اهمیت دارد و  پیروزی در این دیدار خیلی در صعود پرسپولیس ‌تاثیر‌گذار است. سرخپوشان اگر 3 امتیاز بازی پنجشنبه را به دست بیاورند شانس صعودشان از گروه بالا می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366pv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درخشان: از یحیی انتظار قهرمانی نداشته باشید