تاریخ انتشار: 1399/06/26 13:15
کد خبر: 55060

فتح قلب هواداران سرخ/ دروازه‌بان پرسپولیس منتقدان را به سکوت وادار کرد

«عملکرد خوب حامد‌لک دروازه‌بان پرسپولیس در بازی شب گذشته نقش مهمی در پیروزی این تیم داشت»
فتح قلب هواداران سرخ/ دروازه‌بان پرسپولیس منتقدان را به سکوت وادار کرد

پرسپولیس در دیدار شب گذشته خود مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان موفق به کسب سه امتیاز  دیدار شد.

قهرمان لیگ برتر  در چند هفته اخیر و پس از شکست مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی و جدایی ستاره‌های خود در فصل نقل‌وانتقالات و همچنین حواشی مدیریتی و اختلافات بوجود آمده  شرایط بدی را سپری می‌کرد، به پیروزی در دیدار شب گذشته نیاز مبرم داشت.

تغییرات وسیع در ترکیب این تیم و حضور بازیکنان جدید و عدم هماهنگی آنها با سایر بازیکنان  مانع از ارائه نمایش مطلوب سرخپوشان، خصوصا در نیمه نخست شد.

یکی از پر حاشیه‌ترین خریدهای پرسپولیس در درون دروازه انجام گرفت و حامد لک که جانشین بهترین دروازه‌بان سال‌های اخیر فوتبال ایران در ترکیب پرسپولیس شده بود فشارهای زیادی را بر دوش خود احساس می‌کرد و عملکرد ضعیف او می‌توانست خودش و پرسپولیس را دچار حواشی بدی کند.

اما این گلر ۳۰ ساله در نیمه نخست دیدار با چند واکنش عالی دروازه تیمش را نجات داد و یکی از عوامل اصلی برد شب گذشته سرخپوشان بود.

این عملکرد خوب لک موجب شد تا تمام کسانی که او را مهره قابل اتکا برای حراست دروازه پرسپولیس نمی‌دانستند، لب به تحسین او بگشایند.

پس از پایان دیدار پرسپولیس و التعاون هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی به تعریف و تمجید عملکرد گلر تیم خود پرداختند و لک یک شب جایگاه خوبی نزد هواداران پیدا کرد.

لک گام اول را محکم برداشت و باید دید می‌تواند با ادامه این روند در لیگ قهرمانان و بازی‌های لیگ برتر، خود را به عنوان سنگربانی مطمئن و جانشین مناسب برای علیرضا بیرانوند معرفی کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lygdr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب این بازیکن در مورد  پیشنهاد پرسپولیس