تاریخ انتشار: 1399/06/27 21:51
کد خبر: 54958

در انتظار معجزه سرخ / پرسپولیس_التعاون راند دوم

«پرسپولیس ایران جمعه شب در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به دیدار حریف عربستانی خود می‌رود»
در انتظار معجزه سرخ / پرسپولیس_التعاون راند دوم

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر در جریان است، امشب و فردا شب شاهد برگزاری هفته چهارم خود خواهد بود.

پرسپولیس که در گروه c رقابت‌ها قرار دارد پس از ۷۲ ساعت باید شب آینده برای دومین بار به مصاف تیم التعاون عربستان برود.

سرخپوشان در دیدار سه‌شنبه گذشته  موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند و با چهار امتیاز پشت سر تیم‌های التعاون عربستان و الدحیل قطر که شش امتیازی هستند قرار بگیرد.

دیدار اول این دو تیم از لحاظ فنی چنگی به دل نزد و خوشبختانه نماینده کشورمان با گل دقایق پایانی توانست به ادامه رقابت‌ها امیدوار باقی بماند.

پرسپولیس با توجه به امتیازات از دست رفته در دو دیدار اول مقابل الدحیل و الشارجه‌امارت، به پیروزی دوباره مقابل التعاون نیاز دارد تا شانس صعود خود را از مرحله گروهی افزایش دهد و برد مجدد معجزه‌ی تیم گل‌محمدی را به واقعیت نزدیک می‌کند.

قطعا در بازی دوم نقش کادر فنی دو تیم آنالیزهایشان از تیم رقیب بسیار پر‌رنگ خواهد بود و تیمی که بتواند بازی‌خوانی خوبی از رقیب خود داشته باشد می‌تواند پیروز میدان باشد.

شاگردان گل‌محمدی با توجه به حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم، نتوانستند هماهنگی لازم را در بازی اول داشته باشند و در حد و اندازه نام پرسپولیس ظاهر نشدند.

بعید است در فاصله سه روز هماهنگی خاصی بین بازیکنان ایجاد شده باشد و امیدها به تفکرات یحیی و کادر فنی‌اش گره خورده که بتوانند با تاکتیک‌های خود و آنالیز رقیب صعودی شرایط را برای کسب سه امتیاز فراهم کنند.

امکان تغیرات در ترکیب پرسپولیس نسبت با دیدار قبل وجود دارد و برای هماهنگی بیشتر  نیمکت نشینی یکی دو مهره از بازیکنان جدید تیم محتمل به نظر می‌رسد.

سعودی‌ها که بازی قبل را از دست دادند با انگیزه‌های بالا بدنبال انتقام خواهند بود و بازی را با میل تهاجمی بیشتری دنبال خواهند کرد و احتمالاً بار فنی مسابقه نسبت به بازی قبل بالاتر خواهد رفت.

تمرکز بالا و اشتباهات کم کلید موفقیت در این دیدار حساس خواهد بود و امیدواریم قهرمان فوتبال کشورمان بتواند با کسب سه امتیاز این دیدار راه را برای صعود خود هموار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmajo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج خط حمله پرسپولیسِ مدل 99 مشخص شد