تاریخ انتشار: 1399/06/28 11:27
کد خبر: 54933

دبل یحیی، پرسپولیس را امیدوار می‌کند!

پرسپولیس در دومین بازی خود برابر التعاون امیدوار است پیروزی دربازی چند روز پیش خود را تکرار کرده و امیدواری‌هایش را برای صعود از این گروه افزایش دهد.
دبل یحیی، پرسپولیس را امیدوار می‌کند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از این که چند شب پیش موفق شدند با یک گل التعاون را شکست دهند حالا برای دومین بار برای پیروزی برابر این حریف عربستانی نقشه کشیده‌اند و می‌خواهند شکست دیگری را به این تیم تحمیل کنند.

پرسپولیس که با مهره‌های جدید خود پای در میدان ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان گذاشت در حالی چند روز پیش برابر التعاونی ها قرار گرفتند که بازی خوب و نمایش نسبتا هماهنگ بازیکنان تازه‌وارد این تیم، در نهایت منجر به این شد که پیروزی یک برصفردر این دیداربه سود پرسپولیس رقم خورده و 3 امتیاز  مهمی در کارنامه این تیم به ثبت برسد و پرسپولیسی که تا قبل از این دیدار با یک امتیاز از 2 بازی شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت حالا با این پیروزی با امیدهای بیشتری به صعود از این گروه بیاندیشد.

شاگردان یحیی گل محمدی در بازی اخیر برابر این تیم عربستانی موفق شده‌اند شناخت بهتری را نسبت به قبل از این تیم به دست آورده و حالا نقشه های حساب شده تری را برای حریف عربستانی خود ترسیم کنند. این در حالی است که در صورت پیروزی پرسپولیس در این دیدار و تساوی احتمالی دیگر رقبای سرخ ها یعنی الدحیل و الشارجه ایده آل ترین نتایج برای پرسپولیس رقم خواهد خورد تا امیدواری های  زیادی برای صعود از این گروه داشته باشد.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی در برابر دیدار اخیر مقابل التعاون، موفق شد سومین برد در مقابل تیم های عربستانی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند حالا در اندیشه این است که پیروزی چهارم را مقابل نماینده های عربستان را کسب کرده و با این 3 امتیاز مسیر صعود ازاین گروه را هموار کند، اتفاقی که باتوجه به نمایش اخیر سرخ ها در بازی اخیر مقابل التعاون دور از دسترس نیست.

در این دیدار و با توجه به شناخت بیشتری که کادرفنی پرسپولیس در برابر التعاون به دست آورده است، این موضوع که یحیی و همکارانش بخواهند تغییراتی را در ترکیب اولیه تیمش ایجاد کند، دور از انتظار نخواهد بود، چرا که حالا شناخت کادرفنی از این حریف عربستانی بیشتر از قبل شده و حالا پرسپولیسی ها می خواهند با این شناخت بیشتر پیروزی دیگری را برای خود به ثبت برسانند.

پرسپولیس در بازی اخیر مقابل التعاون نشان داد که به لحاظ فنی توان این را دارد که باردیگر  برابر این تیم نمایش خوبی را از خود ارائه دهد؛ در آن سوی میدان ترس ناشی از باخت اخیر برای عربستانی ها می تواند پرسپولیس را در رسیدن به هدف مهمی که در این دیدار دارد، یاری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmypn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به عملکرد شاگردان یحیی در دوحه