تاریخ انتشار: 1399/06/28 16:57
کد خبر: 54902

شهرخودرو، بدترین تیم در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال شهرخودرو با قبول شکست مجدد در برابر شباب الاهلی امارات با صفر امتیاز قعرنشین‌اش مسجل شد.
شهرخودرو، بدترین تیم در لیگ قهرمانان آسیا

 تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در گروه دوم و در ورزشگه الجنوب به مصاف شباب الاهلی امارات و مانند دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

با این نتیجه تیم مشهدی صفر امتیازی باقی ماند و حذفش به عنوان اولین تیم در جریان مسابقات در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا مسجل شد. شاگردان «مهدی رحمتی» در حالی که به چیزی جز پیروزی نباید می‌رسیدند عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشتند و به اولین تیم ایرانی تبدیل شدند که در ۲ بازی رفت و برگشت به یک تیم اماراتی می‌بازد. تا به اینجا نمایندگان ایران در هشت بازی از ۱۲ بازی انجام داده شکست خورده‌اند که ۵۰ درصد این باخت‌ها توسط شهرخودرو به ثبت رسیده است.

تا به اینجای کار شهرخودرو در چهار بازی چهار باخت داشته است. آنها هفت بار دروازه‌شان باز شده و گلی به ثمر نرسانده‌اند تا از این حیث نیز بدترین تیم منطقه غرب باشند. حالا این تیم باید در ۲ بازی پایانی مقابل الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان به جنبه تشریفاتی بازی‌ها توجه داشته باشد چرا که در صورت پیروزی در هر ۲ دیدار، بازهم در قعر جدول حضور خواهد داشت و حتی به رتبه سوم هم نمی‌رسد. در سوی مقابل آنها شباب الاهلی را به یکی از مدعیان صعود تبدیل کردند.

در گروه دوم الهلال عربستان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و پاختاکور ازبکستان با هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد. شباب الاهلی با ۶ و شهرخودرو با صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277r9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمِ رحمتی گلزن ندارد!