تاریخ انتشار: 1399/06/29 00:17
کد خبر: 54878

عربستانی‌ها دبل شدند/ پرسپولیس و صدر در آسیا نیز به‌هم رسیدند

«تیم پرسپولیس ایران با پیروزی دو‌باره مقابل التعاون،در صدر جدول گروه C رقابت‌ها قرار گرفت»
عربستانی‌ها دبل شدند/ پرسپولیس و صدر در آسیا نیز به‌هم رسیدند

دو تیم پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در فاصله سه روز برای دومین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

سرخپوشان با دو تغییر در خط دفاعی و خط هافبک نسبت به بازی قبلی پای به میدان گذاشتند و سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب ابتدای بازی قرار گرفته بودند.

این دیدار که در ورزشگاه آموزش قطر برگزار می‌شد،در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در در آغاز نیمه دوم پرسپولیسی ها با خطایی که مدافع حریف روی عیسی آل‌کثیر انجام داد، صاحب یک ضربه پنالتی شد و بشار رسن هافبک عراقی این تیم موفق به بازکردن دروازه التعاون شد.

در ادامه دیدار خط هافبک پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود اجازه خود نمایی به بازی‌سازان عربستانی را نداد و خط دفاع  سرخ‌ها هم در تکمیل عملکرد کمربند میانی، با یک بازی بدون اشتباه دروازه تیم خود را به خوبی حراست کرد.

پرسپولیس پس از گلرنی فرصت افزایش گل‌های خود را داشت اما تیر دروازه، تعلل مهاجمان و عدم دقت در پاس‌ها مانع از این اتفاق شد.

پرسپولیسی‌ها نسبت به دیدار قبلی خود عملکرد هماهنگ‌تری داشت و انسجام تیمیشان افزایش پیدا کرده بود، هرچند که تا شرایط ایده‌آل فاصله دارند.

حالا پرسپولیس با هفت امتیاز بالاتر از رقبای قطری و عربستانی خود در صدر جدول قرار گرفته است و باید آماده دیدار دوشنبه شب خود مقابل الدحیل پر ستاره شود که به نوعی تعیین کننده تکلیف تیم‌های صعود کننده‌ی گروه C مسابقات خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbl5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمول تَکرار برای پرسپولیس نتیجه‌بخش بود/ صدرنشینی تعاونی شاگردان یحیی

بشار، دوباره منجی پرسپولیس در آسیا (عکس)
پنالتی مطمئن و نمایش تماشایی؛