تاریخ انتشار: 1399/06/29 10:34
کد خبر: 54867

آینده ای مبهم برای صنعت نفت آبادان

باشگاه نفت آبادان هنوز سرمربی خود را برای لیگ بیستم فوتبال انتخاب نکرده است.
آینده ای مبهم برای صنعت نفت آبادان

در حال حاضر نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری است که ضمن از دست دادن بیشتر مهره‌های کلیدی و اصلی فصل قبل خود، هنوز سرمربی خود را نشناخته است و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

البته دلیل این تعلل نیز کاملا مشخص است زیرا تنها چند روز است که مجددا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه ابقا شده‌اند و آن‌ها اکنون درصدد هستند تا در جلسه امروز (۲۹ شهریور) اعضای هیات مدیره باشگاه، سیاستگذاری‌های باشگاه برای فصل بیستم فوتبال را مشخص کنند.

در حال حاضر باشگاه صنعت نفت آبادان تنها باشگاه لیگ برتری است که سرمربی خود را برای لیگ بیستم انتخاب نکرده و نتوانسته وارد بازار نقل و انتقالات شود. اگرچه از گزینه‌های مختلف بومی و غیربومی نیز برای هدایت این تیم نام برده می‌شود اما باشگاه نفت می‌گوید فعلا گزینه‌ای قطعی نشده و در جلسه امروز در خصوص سرمربی و دیگر مسائل تصمیم‌گیری می‌شود.

هر فصل به دلیل پروسه طولانی که صرف انتخاب یا ابقای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان می‌شود، این باشگاه زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی و ورود به بازار نقل و انتقالات از دست می‌دهد. فرصت‌سوزی که باعث می شود، نفتی‌ها تمرینات پیش فصل خود را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کنند و حتی اردوی پیش فصل هم نداشته باشند.

همچنان آینده نفت آبادان که از ریشه‌دارترین باشگاه‌های فوتبال ایران و از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال کشور محسوب می‌شود، مشخص نیست و همین بلاتکلیفی و نگرانی از بابت آینده نامعلوم تیم نیز طی روزهای گذشته نارضایتی و اعتراض هواداران را در برداشته است. شاید اکنون تنها دلخوشی این هواداران، تصمیمات اعضای هیات مدیره در جلسه امروز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzb7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان: امیدوارم این هفته سرمربی صنعت نفت مشخص شود