تاریخ انتشار: 1399/06/29 11:00
کد خبر: 54865

صخره، صخره است/ پرسپولیس مدیون ستاره چهل‌ساله

«عملکرد بی نقص سید جلال حسینی در دیدار شب گذشته پرسپولیس و التعاون قابل تقدیر است»
صخره، صخره است/ پرسپولیس مدیون ستاره چهل‌ساله

شب گذشته تیم پرسپولیس موفق به شکست التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شد.پرسپولیسی‌ها که به فاصله ۷۲ ساعت برای دومین بار مقابل رقیب سعودی خود قرار گرفتند، بازی را نسبت به بازی رفت با دو تغییر آغاز کردند.

یکی از این تغییرات حضور مدافع کهنه‌کار این تیم در ترکیب اولیه بود.سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخپوشان در آستانه چهل سالگی با ارائه یک بازی خوب دفاع تیمش را به خوبی اداره کرد و اجازه نداد مهاجمان التعاون خطری را بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

مدافع پر افتخار فوتبال ایران در نبردهای هوایی شبی کم‌نظیر را رقم زد و آمادگی بدنی خود را در این سن‌وسال به رخ کشید و به در همه‌ی درگیری‌های فیزیکی بازی حضور داشت و ۹۰ دقیقه یک سوم دفاعی تیمش را بیمه کرد.

اینکه در حضور شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان جوان، سید جلال گاهی نیمکت نشین می‌شود، مسئله دور از ذهنی نیست، اما حفظ آمادگی، انگیزه و تلاش او در بازی‌هایی که نوبت به او می‌رسد قابل تقدیر است و او‌ می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای بازیکنان جوان باشد.

قطعاً حضور سید جلال در چهار فصل اخیر موهبت بزرگی بود که نصیب پرسپولیسی‌ها شد و یحیی باید قدر چنین الماسی را در تیمش بداند.

حضور سه مدافع میانی خوب در لیست سرخپوشان می‌تواند در طول فصل خیال هوادارانشان را از خط دفاعی مستحکم همچون لیگ قبل آسوده کند و آنها امیدوار به موفقیت تیمشان در رقابت‌های داخلی و خارجی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qevxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین برد آسیایی/ گل‌محمدی بالاخره با پرسپولیس در آسیا برنده شد