تاریخ انتشار: 1399/06/29 13:21
کد خبر: 54856

مطمئن و جنگنده/ خرید پرسپولیسی‌ها خیلی زود جواب داد

«میلاد سرلک هافبک جدید پرسپولیس در بازی شب گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از انتظار ظاهر شد»
مطمئن و جنگنده/ خرید پرسپولیسی‌ها خیلی زود جواب داد

تیم پرسپولیس تهران در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق به پیروزی مقابل التعاون عربستان شد و خود را به عنوان صدرنشین این گروه معرفی کرد.

در بازی شب گذشته عملکرد خط هافبک این تیم خصوصاً در بخش دفاعی بی‌نقص بود و زوج میلادسرلک و کمال کامیابی نیا سد محکمی را در میانه میدان بوجود آورده بودند.

پرسپولیس در فصول اخیر همواره از خط هافبک خوبی برخوردار بود و فصل گذشته زوج کمال‌کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی به شدت برای هواداران این تیم دوست‌داشتنی بودند و عملکرد خوبی هم ارائه کردند.

میلاد سرلک هافبک ۲۵ ساله از خریدهای جدید سرخپوشان بود که در دو بازی اخیر پرسپولیس در مسابقات آسیایی در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و یک بار زوج نوراللهی و یک‌بار زوج کامیابی‌نیا بود و اتفاقاً در هر دو دیدار، بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

سرلک در بازی دوم مقابل التعاون با درصد بالای پاس‌های صحیح، شرکت و پیروزی در جنگ‌های میانه میدان و حضوری موثر در جلوی یک سوم دفاعی خودی در کنار کمال کامیابی‌نیا منطقه‌ی امنی را پشت محوطه جریمه ایجاد کرده بودند.

پرسپولیس در فصول اخیر بارها از نبود کامیابی‌نیا که به دلایل مختلف همچون مصدومیت و محرومیت در ترکیب حضور نداشته، دچار مشکل شده و حالا حضور سرلک و عملکرد او خیال کادر فنی و هواداران سرخ را تا حدودی راحت کرده است.

سرلک، نوراللهی و کامیابی‌نیا هرکدام خصوصیات منحصر به فردی دارند که تشکیل هر زوجی از میان این سه نفر می‌تواند خط هافبک سرخ‌پوشان را قدرتمند جلوه دهد.

سرلک را می‌توان بهترین بازیکن پرسپولیس از میان خریدهای تازه این تیم در دوبازی اخیر دانست.

مطمئناً نیمکت نشین کردن احمد نوراللهی و کمال‌کامیابی‌نیا برای یک بازیکن تازه وارد کار بسیار سختی است که سرلک موفق به متقاعد کردن گل‌محمدی برای این امر شد.

حالا دیگر گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس نگران تعداد بالا و فشردگی مسابقات پیش روی نخواهند بود و با داشتند سه هافبک دفاعی مطمئن می‌توانند مسابقات را پشت سر بگذارند.

باید به  گل‌محمدی تبریک گفت که با یک خرید بسیار خوب، بار دیگر هوش بالای خود در مربی‌گری را نشان داد.

سرلک با ادامه این عملکرد  علاوه بر کمک به پرسپولیس در راه تکرار موفقیت  می‌تواند در پایان فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان تیم ملی هم معرفی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emr79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصتی برای اثبات/ آل‌کثیر به گلزنی نیاز دارد