تاریخ انتشار: 1399/06/31 16:34
کد خبر: 54723

بازیکنان و مربیان پرسپولیس منتظر عملی شدن وعده رسول‌پناه

بازیکنان و مربیان پرسپولیس همچنان منتظر عملی شدن وعده مدیریت این باشگاه هستند.
بازیکنان و مربیان پرسپولیس منتظر عملی شدن وعده رسول‌پناه

قبل از سفر پرسپولیس به قطر بود که سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به نمایندگی از سرخپوشان نزد مهدی رسول‌پناه رفته و خواستار پرداخت باقیمانده قراردادشان شدند. در آن مقطع سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داد تا پایان این ماه (شهریور ماه) حتماً مطالبات آنها را پرداخت خواهد کرد، اما تا الان این اتفاق رخ نداده است.

کارگزار باشگاه پرسپولیس اوایل این هفته مبلغی را در اختیار مدیریت این باشگاه قرار داد تا پرداختی به سرخپوشان صورت بگیرد، اما این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی‌ها بخواهند مبلغ اشاره شده را به برانکو ایوانکوویچ  پرداخت کنند. از این جهت که محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالات قطعی است و چنانچه ظرف یک ماه بعد از اعلام این رأی با برانکو تسویه نشود آن وقت باید منتظر جریمه‌‌هایی به مراتب سنگین‌تر بود.

در هر صورت مطرح شدن این موضوع که پول رسیده به باشگاه ممکن است برای پرداخت طلب برانکو هزینه شود به گوش اعضای تیم پرسپولیس در قطر رسیده و دلخوری بازیکنان را به همراه داشته است. مخصوصاً اینکه آنها باخبر شده‌اند استقلالی‌ها به خاطر تساوی مقابل الشرطه پاداش دلاری گرفتند و به اعضای تیم سپاهان هم وعده پاداش هزار دلاری در صورت پیروزی در دو دیدار آینده داده شده است.

باید دید باشگاه پرسپولیس طی یکی دو روز آینده طلب بازیکنان و مربیانش را پرداخت خواهد کرد یا اینکه برنامه آنها چیز دیگری است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbnqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسول‌پناه: گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس جواب دندان‌شکنی به کارشکنی‌ها خواهند داد/ AFC فقط دنبال جلب رضایت سعودی‌هاست