تاریخ انتشار: 1399/06/31 19:43
کد خبر: 54713

اعتراض مداوم گل محمدی به داور / توضیح معزعلی به کنعانی‌زادگان

یحیی گل محمدی در کنار زمان به عملکرد داور سریلانکایی معترض است و بارها این موضوع را نشان داد.
اعتراض مداوم گل محمدی به داور / توضیح معزعلی به کنعانی‌زادگان

تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 18:30 در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر رفت.

*رامین رضائیان پیش از ورود به زمین و زمانی که بازیکنان دو تیم در تونل حضور داشتند خوش و بش گرمی با بازیکنان تیم سابق خود به ویژه سید جلال حسینی، حامد لک و شجاع خلیل زاده انجام داد.

* افشین پیروانی و یحیی گل محمدی پس از خطای بازیکن الدحیل در اوایل بازی نسبت به کارت نگرفتن وی اعتراض کردند و همین موضوع سبب شد دیلان پررا به کنار زمین بیاید و با سرمربی و مدیر پرسپولیس صحبت کند. اعتراض گل محمدی به داور در دقیقه 12 هم تکرار شد و این بار پررا به وی تذکر جدی داد.

*در دقیقه 10 شجاع خلیل زاده پیش از ارسال کرنر تیم قطری مشغول بستن بند کفش خود شد که ایراد گرفتن داور سریلانکایی به این موضوع با واکنش منفی مدافع پرسپولیس همراه شد.

*مصدومیت حامد لک در دقیقه 14 سبب شد کادرپزشکی پرسپولیس برای مداوای وی وارد زمین شود.

* در دقیقه 16 بشار رسن هم پس از اعلام نشدن خطای احمد یاسر روی خود به کمک داور اول معترض شد.

*در دقیقه 28 برخورد معز علی با سیامک نعمتی روی هوا سبب سرنگونی مدافع پرسپولیس شد اما داور سریلانکایی درحالیکه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند باید داور به کاپیتان الدحیل کارت زرد بدهد اما این صحنه را خطا نگرفت که اعتراض شجاع خلیل زاده به دیلان پررا سبب کارت زرد گرفتن این بازیکن شد. در این صحنه برخی نفرات دو تیم هم با هم درگیر شدند و معز علی در صحبت با حسین کنعانی زادگان به وی توضیح داد که قصد زدن نعمتی را نداشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmrkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی با هت‌تریک طلسم می‌شکند