تاریخ انتشار: 1399/06/31 20:33
کد خبر: 54706

اولتیماتوم دوباره AFC به استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال هشدار داد این تیم باید تا 5 مهر تمام بدهی های قبلی خود که به AFC گزارش شده را تسویه و برگه نهایی را به کنفدراسیون ارائه کند.
اولتیماتوم دوباره AFC به استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال هشدار داد این تیم باید تا 5 مهر تمام بدهی های قبلی خود که به AFC گزارش شده را تسویه و برگه نهایی را به کنفدراسیون ارائه کند.

استقلال برای حفظ مجوز حرفه گری اش که به صورت مشروط صادر شده بود و کسب اجازه برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید تا 5 مهر ماه بدهی های خود را پرداخت کند.

از بین 4 تیم ایرانی که توانسته اند سهمیه فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان را کسب کنند، استقلال همچنان برای حضور در این رقابت ها مشکل دارد و باید تا 5 مهر ماه بدهی های خود را تسویه کند تا مجوز این تیم باطل نشود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت بدهی ها تا تاریخ 5 مهر، از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان کنار گذاشته می شود.

باشگاه استقلال پیش از این نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و با مکاتبه و رایزنی از AFC مهلت مجدد گرفته بود اما حالا کنفدراسیون با ارسال نامه جدیدی، به باشگاه استقلال یادآوری کرده باید حداکثر تا روز 5 مهر برگه تسویه حاب کامل خود با طلبکارانش را به کنفدراسیون ارائه کند.

جدا از بدهی هایی که استقلال به مربیان و بازیکنان خارجی دارد و منجر به شکایت از این باشگاه به فیفا شده، برخی بازیکنان و مربیان داخلی هم برای گرفتن مطالبات شان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند. AFC تمامی این طلبکاران را لیست کرد و از استقلال خواست بدهی خود به این شاکیان را پرداخت کند تا مجوز حرفه ای اش باطل نشود. استقلال یک بار با دریافت رضایت موقت از این طلبکاران، در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ماندگار شد و از خطر حذف جان سالم به در برد اما حالا کنفدراسیون از باشگاه خواسته بدهی ها را تسویه و گزارش نهایی را حداکثر تا 5 مهر برای AFC بفرستد. بعید است این بار کار باشگاه با رضایت موقت و مجوز مشروط راه بیفتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbdl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست یک نیمه‌ای استقلال مقابل الشرطه