تاریخ انتشار: 1399/06/31 22:09
کد خبر: 54692

بخشیده شدن بن‌عطیه نشان‌دهنده جایگاه ضعیف ما در AFC است

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور دیدار پرسپولیس - الدحیل قطر در این مسابقه قضاوت خوبی داشته و توانسته است بازی را کنترل کند.
بخشیده شدن بن‌عطیه نشان‌دهنده جایگاه ضعیف ما در AFC است

نادر جعفری درباره قضاوت داور سریلانکایی دیدار پرسپولیس - الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به اینکه سریلانکا به لحاظ فوتبال پایین‌تر از ایران و قطر است، ولی این داور توانسته جایگاه خوبی را در آسیا به دست بیاورد. او فهم خوبی از بازی‌خوانی داشت و توانست در زمین خوب جابه‌جایی‌ها را پیاده کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: داور این دیدار به چهار بازیکن اخطار داد که به نظر من همگی آنها درست بود و توانست به خوبی بازی را کنترل کند. فقط در دقیقه 89 می‌توانست به بازیکن الدحیل روی تکل خطرناکی که داشت یک اخطار بدهد که این کار را نکرد.

این کارشناس داوری درباره پنالتی گرفته شده علیه پرسپولیس گفت: بازیکن پرسپولیس از پشت تعادل مهاجم الدحیل را به‌هم زد و پنالتی به درستی گرفته شد. در دقیقه 90 نیز صحنه‌ای بود که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، ولی ادامه بازی از سوی داور تصمیم درستی بود. داور در این بازی قضاوت خوبی داشت و عدالت را اجرا کرد، اگر هم اشتباهی داشت، روی روند بازی تأثیرگذار نبود.

جعفری در مورد بخشیده شدن محرومیت مهدی بن‌عطیه پیش از این دیدار از سوی AFC گفت: وقتی یک بازیکن اخطار می‌گیرد در برخی موارد کمیته انضباطی می‌تواند تصمیم داور را عوض کند، ولی برای بخشش این بازیکن باید دید در AFC چه اتفاقی رخ داده است. طبیعی است که اگر ما کرسی در AFC داشته باشیم می‌توانیم در این تصمیمات تأثیرگذارتر عمل کنیم. این اتفاقات علیه تیم‌های ما نشان می‌دهد جایگاه‌مان در AFC ضعیف شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkbbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور دیدار گل‌گهر - پرسپولیس تصمیمات سخت را به درستی گرفت