تاریخ انتشار: 1399/07/03 13:20
کد خبر: 54531

آر پی جی زن‌ها/ هافبک‌ها، امید گلزنی پرسپولیس

«تیم پرسپولیس ایران برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار امشب خود به پیروزی برسد»
آر پی جی زن‌ها/ هافبک‌ها، امید گلزنی پرسپولیس

تیم پرسپولیس امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الشارجه امارت به میدان می‌رود و برای صعود از گروه باید با کسب سه امتیاز زمین را ترک کند.

سرخ‌پوشان که با ۷ امتیاز در رده سوم قرار دارند در صورت تساوی یا شکست از گردونه رقابت‌ها کنار خواهند رفت.

تیم اماراتی که عملکرد خوبی داشته، از خط حمله بسیار قوی برخوردار و توان گلزنی فوق‌العاده‌ای دارند ‌که گواه این سخن زدن ۱۰ گل در دو دیدار مقابل الدحیل قطر و التعاون عربستان است که همین موضوع موجب شده بسیاری پیروزی و صعود پرسپولیس را بسیار سخت بدانند.

اما الشارجه علاوه بر خط حمله آتشین خود خط دفاع و دروازه‌بان نچندان مطمئنی هم در اختیار دارد که می‌تواند کلید موفقیت نماینده کشورمان باشد.

دروازه‌بان الشارجه به شدت در مقابله شوت‌های از راه دور عملکرد ضعیفی دارد که هافبک‌های شوت‌زن پرسپولیس همچون احمد‌نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان‌پهلوان، بشار رسن و حتی سیامک نعمتی می‌توانند از این موضوع استفاده کرده و دروازه حریف را باز کنند.

مطمئناً تیم الشارجه شکست ناپذیر نیست و یک آنالیز صحیح از این تیم و استفاده درست از مهره‌های پرسپولیس می‌تواند شب خوبی را برای فوتبال باشگاهی ایران رقم برند و شاهد صعود دومین تیم ایرانی  صعود کننده به مرحله بعدی این فصل لیگ قهرمانان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djg8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



«پرسپولیس ایران امشب در لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان جدیدش به مصاف التعاون عربستان می‌رود»
دغدغه‌ی بزرگ ‌یحیی در لیگ قهرمانان آسیا