تاریخ انتشار: 1399/07/03 19:54
کد خبر: 54520

برای وحید امیری؛ چه بد وقتی را انتخاب کردی

بدون شک وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در یک دهه گذشته بوده؛ ستاره خوش‌اخلاقی که حضورش به پرسپولیس هم خیلی کمک کرده است.
برای وحید امیری؛ چه بد وقتی را انتخاب کردی

او تا به حال در چند پست برای سرخپوشان به میدان رفته؛ ازجمله وینگر چپ، وینگر راست، مهاجم و حتی دفاع چپ. هرگز هم هیچ حاشیه و اعتراضی نداشته، اما مشکل اینجاست که امیری بدترین زمان ممکن را برای افت انتخاب کرده است. هر بازیکنی ممکن است یک دوره از سطح ایده‌آل فاصله بگیرد، اما این اتفاق در شرایطی برای وحید امیری رخ داده که تیم نیاز مبرم به درخشش و کارگشایی او دارد. امیری در بی‌مهاجم‌ترین پرسپولیس تاریخ ناچار است در خط حمله به میدان برود، اما نه‌تنها ثمربخشی مورد نظر را ندارد، بلکه حتی در مهارت‌های فردی مثل دریبل و ارسال پاس کلیدی هم دچار تنزل آشکار شده است.
بعد از هر 3 بازی قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، وجه مشترک دیدگاه‌های بسیاری از هواداران، انتقاد از نمایش‌های وحید امیری بوده است. اگر قرار است پرسپولیس الشارجه را ببرد و صعود کند، یکی از کلیدهای این موضوع می‌تواند بازگشت امیری به شرایط ایده‌آل باشد. او قبلا حتی در همین پست مهاجم هم نشان داده بازیکن قابل اعتمادی است و بعضا گل‌های بسیار حساسی را برای سرخپوشان زده. شاید امشب یکی دیگر از همین گل‌ها سرنوشت پرسپولیس را در آسیا تغییر بدهد. فراموش نکنیم امیری بند جدایی داشت، اما از آن استفاده نکرد، ماند و حالا شاید در حساس‌ترین شرایط، گره کار به‌دست او باز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkb7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبی و حواس‌پرت/ امیری، وحید سابق نبود