تاریخ انتشار: 1399/07/03 21:45
کد خبر: 54507

توتونی: بازی با السد برایمان حیثیتی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: بازی با السد از نظر حیثیتی و وجهه ملی خیلی برایمان اهمیت داشت.
توتونی: بازی با السد برایمان حیثیتی بود

مجتبی توتونی پس از پیروزی مقابل السد قطر اظهار داشت: بازی خوبی را امشب در مقابل السد داشتیم. هرچند که وضعیت جدول به گونه‌ای بود که برای ما و آن‌ها از نظر امتیاز حائز اهمیت نبود ولی از نظر حیثیتی و وجهه ملی، خیلی برایمان اهمیت داشت.

وی ادامه داد: در مورد این موضوع با بچه‌ها صحبت کردیم و با جدیت تمام وارد زمین شدیم. خوشبختانه بچه‌ها هم با کیفییت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند.

سرمربی سپاهان در مورد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید عنوان کرد: این مسابقات نسبتا خوب برگزار شد. برگزاری در این وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد؛ منتها مشکلی که وجود داشت، این بود که زمان و فاصله بین دیدارها کم بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌شد.

وی در خصوص عدم صعود سپاهان اظهار داشت: متاسف شدیم که از گروهمان نتوانستیم بالا بیاییم. بازی با السد را بردیم ولی این پیروزی باید زودتر برای ما به دست می‌آمد. مقابل النصر دو بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم حداقل شایسته باخت نبودیم. اگر آن دیدارها را با تساوی هم به پایان می‌رساندیم که شایسته آن هم بودیم، الان جزو یکی از دو تیم صعود کننده بودیم.

توتونی تصریح کرد: این اتفاق نیفتاد. امیدواریم در دوره‌های بعد لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان با قدرت و آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djgmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهباززاده بهترین بازیکن دیدار سپاهان - السد شد