تاریخ انتشار: 1399/07/04 20:19
کد خبر: 54448

حسینی: با قدرت برابر پاختاکور بازی می‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: فردا بازی سخت و خیلی مهمی در برابر پاختاکور داریم اما با قدرت برابر این تیم بازی می‌کنیم.
حسینی: با قدرت برابر پاختاکور بازی می‌کنیم

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال امروز(جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا بازی سخت و خیلی مهمی داریم، پاختاکور یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت است.

وی افزود: همه ما از سرمربی گرفته که تجربه قهرمانی در آسیا را دارد تا بازیکنان، از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و می‌خواهیم فردا دل هواداران را شاد کنیم و با کسب پیروزی راهی مرحله بعدی شویم.

دروازه بان استقلال با بیان اینکه امسال روزهای سخت زیادی داشتیم، گفت: خوشحالم که جو تیم ما جو مثبتی است و همگی به دنبال آن هستیم که از این مرحله صعود کنیم و فردا یک بازی خوب و با قدرت را به نمایش بگذاریمف تیم پاختاکور را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم با چه سبکی بازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار فردا یک دیدار سخت برای ما خواهد بود اما ما استقلال هستیم و چند سال است که به طور پیاپی در آسیا به میدان رفته‌ایم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم، قطعاً دیدار فردا یک بازی خوب خواهد شد و ان‌شالله که برنده بازی فردا استقلال باشد.

تیم‌های استقلال و پاختاکور باید شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455bx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: انگیزه زیادی داریم