تاریخ انتشار: 1399/07/05 13:20
کد خبر: 54403

حسینی: در مسابقه فردا اسم‌ها بازی نخواهند کرد/ این بازی هم برای ما و هم السد سخت است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد در بازی فردای این تیم مقابل السد قطر هر دو تیم کار دشواری پیش رو خواهند داشت.
 حسینی: در مسابقه فردا اسم‌ها بازی نخواهند کرد/ این بازی هم برای ما و هم السد سخت است

سیدجلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا الان بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. با فاصله کمی که میان دیدار وجود داشت، مسابقات سختی داشتیم. اکنون در دور حذفی بازی داریم و دو تیم پُرقدرت به مصاف هم می‌روند. ما روبه‌روی تیمی کامل و سازماندهی‌شده هستیم که کادر فنی و بازیکنانی قوی دارد و این را به همه نشان داده است.

«ما هم پرسپولیس هستیم و آماده دیداری سخت.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: قطعاً بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و امیدوارم شاهد دیداری زیبا و با جذابیتی بالا برای تماشاگران باشیم. ان‌شاءالله هر تیمی که شایسته باشد، به موفقیت برسد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بهره بردن السد قطر از مهاجمانی باکیفیت تصریح کرد: تیم‌هایی که اینجا هستند، همه قدرتمند هستند و برنامه‌ریزی و بازیکنان قدرتمند دارند. السد هم برنامه‌ریزی درست، بازیکنان و مربی بسیار بزرگی دارد. کادر فنی پرسپولیس هم برنامه‌ریزی و آنالیز خواهد کرد و فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. این‌گونه نیست که اسم‌ها بخواهند بازی کنند و ما هم آماده دیدار بسیار سختی هستیم. فکر می‌کنم خیلی بهتر است که در قالب تیمی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lg7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدابیر برانکو برای لیگ قهرمانان آسیا
ستون پرسپولیس بر روی نیمکت در لیگ برتر؛