تاریخ انتشار: 1399/07/05 21:53
کد خبر: 54373

گلزنی با پیراهن پرسپولیس طعم دیگری دارد

مهاجم جنوبی پرسپولیس گفت: قبول دارم روی بازیکنان جدید فشار وجود داشت، ولی مطمئن باشید هرچه بگذرد، اوضاع بهتر می‌شود و ما می‌توانیم عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.
گلزنی با پیراهن پرسپولیس طعم دیگری دارد

مهاجم جنوبی پرسپولیس گفت: قبول دارم روی بازیکنان جدید فشار وجود داشت، ولی مطمئن باشید هرچه بگذرد، اوضاع بهتر می‌شود و ما می‌توانیم عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس جزو خرید‌های جدید این تیم بود و بالاخره در بازی مقابل شارجه موفق شد اولین گلش را برای سرخ‌ها بزند. او عملکرد بسیار خوبی داشت.

از بازی با شارجه شروع کنیم؟

با توجه به شرایط جدول برای صعود فقط باید بازی را می‌بردیم و محکوم به پیروزی مقابل شارجه بودیم. قبل از شروع بازی همه تیم هم‌قسم شدیم تا بتوانیم با صعود به مرحله بعد دل هواداران‌مان را شاد کنیم که خداراشکر این اتفاق افتاد و این برد مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد. فکر می‌کنم گل زودهنگام خیلی در این برد مؤثر بود و ما کاملاً به بازی مسلط شدیم و به جز این ٤ گل می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی این اتفاق نیفتاد.

و تو هم توانستی اولین گلت را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برسانی.

واقعاً از این بابت خوشحالم و خداراشکر می‌کنم که اولین گلم را برای تیم محبوبم زدم. تلاش بچه‌ها بود که من توانستم سهم کوچکی در این پیروزی داشته باشم. به جرأت می‌گویم گلزنی برای پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق دارد و این گل طعم و حس خاصی داشت. امیدوارم باز هم بتوانم برای پرسپولیس مفید باشم و گلزنی کنم.

انگار در بازی‌های قبلی خیلی تحت فشار بودی؟

طبیعی است که وقتی بازیکن به تیم جدیدی می‌آید، کمی طول می‌کشد تا جا بیفتد به خصوص اینکه آن تیم پرسپولیس با هواداران میلیونی باشد. قبول دارم روی بازیکنان جدید فشار وجود داشت ولی مطمئن باشید هرچه بگذرد، اوضاع بهتر می‌شود و ما می‌توانیم عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.

آن‌طور که مشخص است کادر فنی و هواداران از عملکردت تا اینجا راضی بودند.

از روزی که به پرسپولیس آمدم، فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کردم و با خودم عهد بستم هرچه در توان دارم، برای خوشحالی هواداران بگذارم. اینکه آن‌ها و کادر فنی از من راضی بودند، برایم یک دنیا ارزش دارد و امیدوارم بتوانم لطف‌شان را با عملکرد خوبم جواب بدهم و مهره مفیدی برای تیم محبوبم باشم.

در خبر‌ها داشتیم انگشت پایت دچار ضرب‌دیدگی شد و با مصدومیت به میدان رفتی. الان وضعیتت چطور است؟

بله متأسفانه در بازی با التعاون این اتفاق افتاد و مصدوم شدم ولی با تلاش کادر پزشکی خودم را به بازی رساندم و امیدوارم بتوانم پرسپولیس را در بازی‌های بعد هم همراهی کنم. باز هم می‌گویم جانم را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارم و همه تلاشم را برای خوشحالی هواداران انجام می‌دهم.

در مرحله بعد باید به مصاف تیم پرمهره السد بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟

برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم، چون همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند، باکیفیت هستند. می‌دانیم السد تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان گرانقیمتی دارد ولی ما هم تیم قهرمان ایرانیم و قطعاً برای برد به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد برویم و دل هواداران را شاد کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366d9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل‌کثیر چگونه به بازی با الدحیل رسید؟