تاریخ انتشار: 1399/07/06 20:44
کد خبر: 54316

گل‌محمدی: خجالت می‌کشم در روی شاگردانم نگاه کنم، آنها از جان مایه می‌گذارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیاقت این برد را داشتیم و باید با اختلاف گل زیادی السد را شکست می دادیم.
گل‌محمدی: خجالت می‌کشم در روی شاگردانم نگاه کنم، آنها از جان مایه می‌گذارند

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی خیلی سخت را بردیم. البته لیاقت این برد را داشتیم و باید با اختلاف گل زیادی السد را شکست می‌دادیم.

وی افزود: بازی خوبی را انجام دادیم. حریف از نظر هجومی مهره‌های خوبی داشت که توانستیم به خوبی آنها را با دفاع تیمی خوب و عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان مان پوشش بدهیم. به تمام هواداران این برد را که از راه های مختلف انرژی زیادی به ما دادند تشکر می کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: باید از بچه‌های تیم که باعث افتخار همه ما ایرانیان شدند تشکر کنیم. آنها از جان خود مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و توانستند فداکارانه این دیدار را ببرند. این حس غرورانگیز برد و احساس خوبی که در بازی داشتیم را به تمام بازیکنان شایسته‌ام که بهترین‌ها هستند تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی را هم ببریم و همگی خوشحال شویم. با تمام مشکلات‌مان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌ایم و امیدوارم این راه خوب را ادامه بدهیم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌توانند مانند سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان صعود کند، گفت: راه خیلی سختی را طی کرده‌ایم و از انتهای جدول گروه‌مان به اینجا رسیده‌ایم. توانستیم از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کنیم. واقعاً کار بزرگی انجام شد. هدف بعدی‌مان بازی امروز مقابل السد بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم عبور کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دو مرحله سخت دیگر پیش‌رو داریم اگر این بازی‌های سخت را مقابل 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی انجام می‌دادیم شرایط کار ما راحت‌تر بود و انرژی بیشتری هم داشتیم. بازی کردن در این ورزشگاه برای هر تیمی خیلی سخت است. می‌توانستیم در حضور هواداران با زحمت کمتری بازی‌ها را انجام بدهیم. با این وجود خیلی خوشحالیم که به این مرحله‌ رسیده‌ایم.

گل‌محمدی ادامه داد: البته برای رسیدن به یک چهارم نهایی مشکلات زیادی داشتیم. خیلی از بازیکنان‌مان خستگی مفرط و مصدومیت داشتند اما توانستیم یکی یکی مشکلات را پشت‌سر بگذاریم. قطعاً تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی به پرسپولیس می‌خورد قوی خواهد بود اما برای آن دیدار هم آماده هستیم و باید تمرکزمان را روی مرحله یک چهارم نهایی بگذاریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم تا اکنون خیلی خوب ظاهر شده‌ایم اما کارمان تمام نشده و ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره سه تعویض همزمان این تیم که سبب هجومی شدن پرسپولیس شد، توضیح داد: بازیکنان ما در شرایط خستگی زیادی به سر می‌برند. همین که تا اینجا طاقت آورده و بازی می‌کنند به خاطر هواداران، خانواده‌شان‌، غیرت زیادی که دارند و خیلی مسائل دیگر است از تک تک آنها تشکر می‌کنم و برخی مواقع هم خجالت می‌کشم که در صورت آنها نگاه کنم. با این حال با تمام وجودشان کار می‌کنند. در آن لحظه ترجیح دادم سه بازیکن تازه نفس به زمین بفرستم که انصافاً عملکردشان هم خوب بود و انرژی که به تیم دادند یکی از عواملی بود که سبب شد به گل برتری دست پیدا کنند.

گل‌محمدی درباره اینکه چگونه عیسی آل‌کثیر با وجود از دست دادن دو موقعیت خوب گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، گفت:‌ فکر می‌کنم تمام بازیکنان ما دنبال برد بودند. عیسی دو موقعیت را به تیر زد و همین موضوع شد انگیزه بیشتری پیدا کند و موقعیت سوم خود را تبدیل به گل کند. فکر می‌کنم حق عیسی آل‌کثیر بود که در این بازی حداقل یک گل به ثمر برساند و خوشحالم که چنین اتفاقی هم رخ داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbxw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل محمدی: برخی بازیکنانمان به زور دارو و دکتر بازی می‌کنند